Zakończyła się I. edycja ogólnopolskiego programu firmy FRoSTA, zachęcającego konsumentów do podzielenia się opinią o nowościach produktowych tej marki, wprowadzonych do sprzedaży w 2013 r.

1 października FRoSTA uruchomiła na Facebook’u specjalną aplikację konkursową „FRoSTERZY”. Następnie, spośród 2235 użytkowników aplikacji wytypowała 536 uczestników, którzy wraz z dwójką wskazanych przez siebie znajomych zostali zakwalifikowani do udziału w testowaniu produktów.

FRoSTERZY otrzymali łącznie 1608 pakietów z produktami FRoSTY z kurczaka – jeden zestaw dla siebie i dwa dodatkowe, którymi mieli za zadanie podzielić się z przyjaciółmi. Po wypróbowaniu produktów ze znajomymi, przyjaciółmi i rodziną, na przyjęciach i w domu, uczestnicy programu wystawili im swoje recenzje. Zamieścili za pomocą aplikacji online niemal 1,5 tys. opinii na temat nowości produktowych FRoSTY.