Według badań Kantar Polska kupujący w Internecie deklarują, że najczęściej korzystają z usług oferowanych przez InPost. Wskazanie 63% badanych to najwyższy wynik wśród wszystkich firm logistycznych działających w Polsce. InPost jest drugą najbardziej rozpoznawalną firmą kurierską w Polsce – aż 92% konsumentów zna markę InPost, a 55% wskazuje ją spontanicznie. InPost uzyskał także najwyższy wśród wszystkich kurierów wynik NPS – czyli wskaźnik zadowolenia konsumentów i polecania marki.
“InPost jest oceniany lepiej od konkurencji pod względem większości badanych elementów wizerunku marki. W porównaniu do pomiaru z października 2018 roku, InPost odnotował wzrost ocen większości aspektów wizerunkowych. Jesteśmy najlepiej oceniani zwłaszcza w obszarach związanych z innowacyjnością, wprowadzaniem nowych rozwiązań, a także z atrakcyjnością i elastycznością oferty oraz prostotą i wygodą korzystania z usług. InPost uzyskał też najwyższy wynik wskaźnika NPS wśród wszystkich kurierów. To pokazuje, że nasze zaangażowanie i ciężka praca przynoszą efekty – nawet, jeśli popełniamy błędy, to staramy się je jak najszybciej wyeliminować. Jesteśmy innowacyjni, a nasi kurierzy mają najlepsze na rynku narzędzia, by realizować usługę szybko i efektywnie” – powiedział Rafał Brzoska, prezes InPost.