Jedna z kluczowych placówek sieci Natura, przy stacji Metro Centrum w Warszawie, zostanie ponownie otwarta już 2 września. Lokal o powierzchni 254,4 m2, po kompleksowej przebudowie, pojawi się w zupełnie nowej odsłonie.

Od zeszłego roku Natura pracuje nad remodelingiem istniejących drogerii i na systematycznym przystosowywaniu wszystkich sklepów do określonego standardu, co ma celu odświeżenie wizerunku spółki.  Zmiany dotyczą unifikacji logotypów, palety barw – dominuje zieleń kojarząca się z naturą, przytulności dodają drewniane meble, a także organizacji sali sprzedaży. Pojawiła się przejrzysta nawigacja. Główne kategorie produktowe zostały podzielone na trzy strefy: włosy, makijaż i pielęgnacja, co pozwala klientom sprawniej poruszać się pomiędzy nimi i umożliwia szybsze znajdowanie potrzebnych produktów. Obecnie trwa implementacja tych udogodnień w warszawskiej drogerii przy metrze centrum, a ich efekt klienci będą mogli ocenić już 2 września.

Z okazji ponownego otwarcia zostały przygotowane liczne atrakcje. Na klientów będą czekały specjalne promocje obejmujące szeroką gamę produktów. Osoby, które w tym dniu pojawią się w drogerii będą mogły również skorzystać z  fachowych porad. Na miejscu obecne będzie Studio Badania Włosa  firmy Henkel, stanowisko marki Nivea, gdzie będą udzielane dermokonsultacje oraz Studio makijażu L’Oreal.