Darmado, firma z branży sportowej zdecydowała się na wdrożenie systemu e-commerce, który obsługiwać będzie równocześnie trzy sklepy: SnowShop, SurfShop i BikeSalon.
– Jednym z głównych argumentów przemawiającym za zmianą wizualną i funkcjonalną naszych sklepów internetowych, było przystosowanie ich pod kątem urządzeń mobilnych. Aktualnie są one zaprojektowane w RWD, dzięki czemu mogą być optymalnie wyświetlane i przeglądane na wielu urządzeniach mobilnych, tak popularnych już w codziennym życiu – mówi Daniel Michalski, kierownik sklepu, z firmy Darmado.
Zintegrowana i w pełni dedykowana multiplatforma ułatwi klientom nawigację podczas zakupów, a także maksymalnie skróci ścieżkę dostępu nie tylko do produktów, ale i do pełnych ofert poszczególnych sklepów.
Realizacją projektu zajęła się firma Positive Power. Do zadań firmy należało opracowanie całościowej koncepcji wizerunkowej nowych sklepów, doradztwo biznesowe, oprogramowanie i wdrożenie dedykowanej, responsywnej platformy sprzedażowej oraz przeprowadzenie migracji danych z obecnego systemu. Równolegle z pracami kreatywnymi i software’owymi Positive Power rozpoczęło kompleksowe działania e-marketingowe obejmujące najważniejsze kanały promocji.