„Posnania Jobs Platform” skutecznie wspiera najemców Posnanii w procesie rekrutacji pracowników. Taka forma aplikacji jest łatwa w użyciu i zarazem skraca dystans między pracodawcą a potencjalnymi kandydatami. Do tej pory ogłoszenia znajdujące się na platformie przeczytało niemal 25 tysięcy osób.

3 tysiące miejsc pracy – tyle docelowo zaoferuje Posnania mieszkańcom Wielkopolski. Aby ułatwić i przyspieszyć proces rekrutacyjny firma Apsys, inwestor i developer Posnanii, stworzyła nowoczesne narzędzie do rekrutacji online i działań employer brandingowych. – Widzimy, że rynek pracy w Poznaniu jest rynkiem pracownika. Dlatego warto zintensyfikować działania rekrutacyjne. Aby wesprzeć najemców Posnanii w znalezieniu odpowiednich kandydatów do pracy stworzyliśmy „Posnania Jobs Platform”. Wierzymy, że zasada jeden adres wiele ofert będzie skuteczna i korzystna zarówno dla najemców, jak również osób poszukujących pracy – wyjaśnia Lidia Deja z Apsys Polska.

By dotrzeć do odpowiednich kandydatów, tradycyjne serwisy ogłoszeniowe są obecnie zastępowane mediami społecznościowymi. Na Zachodzie króluje model rekrutacji 4.0, łączący wsparcie ogłoszeń tradycyjnych, internetowych oraz informacji w social mediach z tzw. crowdsourcingiem, czyli otwartymi prośbami, zapytaniami ze strony przedsiębiorców na Facebooku, Twitterze itp. Utworzona przez Apsys Platforma w pełni odpowiada tym trendom. – „Posnania Jobs Platform” jest obecna w mediach społecznościowych. Użytkownicy mogą udostępniać i wysyłać linki do konkretnych ofert również swoim znajomym za pośrednictwem np. Facebooka – opowiada Lidia Deja z Apsys.

Obsługa platformy jest przy tym bardzo prosta. Kandydaci mogą na bieżąco przeglądać oferty pracy w oparciu o spersonalizowane kryteria, np. branżę, pracodawcę, czy nawet własne zainteresowania. Aplikując na stronie wysyłają swoje zgłoszenia bezpośrednio do potencjalnych pracodawców. Co istotne, mogą wysłać życiorys według własnego wzoru lub skorzystać ze specjalnie przygotowanego kreatora CV.