Wystartował portal o zepsutych rzeczach. To pierwszy tego typu serwis w Polsce poświęcony całkowicie zepsutym rzeczom. Zepsute.pl to również społeczność i niezależne informacje z pierwszej ręki od rzeczywistych użytkowników. Użytkownicy mogą liczyć na szczegółową pomoc w naprawie, nawiązać kontakt z osobami, które doświadczyły podobnych problemów i uzyskać wskazówki dotyczące naprawy.

Główne cele serwisu zepsute.pl:
– Wspomaganie użytkownika w odnalezieniu fachowca który naprawi sprzęt – wyszukiwanie fachowca po rodzaju urządzenia (pralka, lodówka, telewizor itd.) oraz po lokalizacji w której dany fachowiec działa (Szczecin, Warszawa itd.) – „Strefa fachowca”.
– Pomoc w naprawie sprzętu poprzez dostępne forum dyskusyjne podzielone na odpowiednie działy(naprawa sprzętu AGD, RTV, Komputerów itd.) – „Strefa pomocy”.
– Udostępnianie informacji o zepsutym sprzęcie, rodzajach usterek w danym modelach urządzeń danego producenta – „Strefa zepsutych rzeczy”.
– Pomoc prawna w zakresie pisania reklamacji – „Strefa reklamacji”.
– Zarządzanie gwarancjami użytkownika z opcją wgrywania zdjęć paragonów, także poprzez aplikacje na smartfony – „Strefa gwarancji”.
– Znalezienie punktu skupu uszkodzonego sprzętu – „Strefa EKO”.
– Pokazanie jak naprawić własnoręcznie dane urządzenie – „Strefa napraw”.

Jak podkreśla twórca serwisu Sławomir Gugałka „Zepsute.pl to nie jest tylko kolejny serwis z wizytówkami fachowców, to także serwis społecznościowy, który skupi ludzi wokół narastającego problemu z urządzeniami które zamiast nam służyć uporczywie się psują. Użytkownik już nie tylko znajdzie fachowca do naprawy po rodzaju urządzenia ale będzie mógł wylać swoje żale na zepsuty sprzęt.”

Oprócz głównego serwisu pod adresem zepsute.pl jest także serwis auto.zepsute.pl. To ukłon w stronę posiadaczy aut którzy mają ochotę się pochwalić ile już wydali na naprawę swojego samochodu.

Główne cele serwisu auto.zepsute.pl :
– Prezentacja pojazdów oraz rejestru ich napraw – „Strefa pojazdów”.
– Wyszukiwanie warsztatów które naprawiają pojazdy lub zajmują się tylko i wyłącznie regeneracją części (maglownice, filtry DPF, turbosprężarki) – „Strefa warsztatów”.
– Pomoc w naprawie pojazdu poprzez dostępne forum dyskusyjne podzielone na odpowiednie marki(Chrysler, Renault, Jaguar itd.) – „Strefa serwisowa”.

Podstawowa różnica jest taka, że prezentowane wizytówki fachowców mogą posiadać cenniki usług, mapki dojazdowe, oceny usług wraz z komentarzami dodawanymi po wpisaniu odpowiedniego kodu. Większość serwisów z fachowcami posiada możliwość dodania opinii nawet przez osoby, które nigdy nie korzystały z usług danego fachowca. W zepsute.pl taka sytuacja nie będzie miała miejsca. Wszystkie dodawane opinie będą musiały posiadać kod podawany przez fachowca podczas naprawy. Wpisanie błędnego kodu trzy razy będzie skutkowało zablokowaniem użytkownika próbującego dodać opinię.
Kolejna z cech które go wyróżnia to dział „Strefa zepsutych rzeczy”. Miejsce w którym użytkownicy wyleją swoje żale na zepsuty sprzęt. Każdy wpis można skomentować, zapytać dodającego o szczegóły, polecić serwis do naprawy.

Planowane jest uruchomienie do końca października 2018 sklepu internetowego w którym użytkownicy zakupią części do napraw urządzeń czy pojazdów. Kolejny krok to system RMA (system zgłoszeń serwisowych) zintegrowany ze strefą zepsutych. System RMA ujrzy światło dzienne w przyszłym roku. Wartym dodania na koniec jest fakt, że serwis został sfinansowany wyłącznie z własnych źródeł a w jego tworzeniu brało udział kilka osób.