Dobrze znana klientom kampania reklamowa Praktikera powraca w nowej odsłonie pod hasłem: „Praktikomania – Szał wielkich okazji!”. Kreacja reklam opiera się na oryginalnym koncepcie out of the box: pokazania produktów z oferty marketów Praktiker w olbrzymich rozmiarach i nietypowym dla nich otoczeniu, takim jak miasto, jezioro, niebo. Można zobaczyć m.in. plafon przypominający UFO, zlew w roli basenu, kabinę prysznicową zacumowaną niczym jacht.

Aktywności ATL są oparte na planie media mix, który obejmuje: TV (spoty 15″), outdoor (billboardy produktowe) oraz działania w internecie (www.praktiker.pl). W ramach działań BTL została przygotowana specjalna gazetka promocyjna oraz intensywna komunikacja prowadzona w marketach.

Kreację kampanii powierzono agencji Turkus Power. Havas Engage Warsaw odpowiada za kreację, produkcję i reżyserię reklamy telewizyjnej. Z kolei planowanie i zakup mediów należy do domu mediowego Maxus.