Wraz z końcem 2017 roku Galeria Północna z sukcesem zamknęła pierwszy kwartał swojej działalności. Pierwszy od 10 lat nowoczesny obiekt handlowy w stolicy i jednocześnie pierwszą galerię handlową na Białołęce odwiedziło w tym czasie prawie 3,5 miliona gości. Do portfolio najemców od dnia otwarcia dołączyło jedenaście nowych marek, zaś sama galeria na stałe wpisała się w krajobraz północno-wschodnich rejonów Warszawy, zyskując popularność i wiernych klientów.

Kompleksowe portfolio ponad 200 sklepów znanych polskich i zagranicznych marek, nowoczesne kino Cinema City i fitness klub Calypso, jeden z najbardziej zaawansowanych technologicznie hipermarketów Carrefour, szeroka oferta kawiarni i restauracji, a do tego liczne atrakcje i przestrzenie do wypoczynku – skate park, plenerowa siłownia, place zabaw dla dzieci i efektowny ogród na dachu. Wrześniowe otwarcie Galerii Północnej bez wątpienia było jednym z największych retailowych wydarzeń 2017 roku w stolicy i z pewnością najbardziej znaczącą inwestycją dla północno-wschodnich rejonów Warszawy.

– Dzięki Galerii Północnej mieszkańcy Białołęki i okolic zyskali nie tylko dostęp do zaplecza handlowo-rozrywkowego, ale też swoje miejsce spotkań i spędzania wolnego czasu, którego w tej okolicy bardzo brakowało – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej. Już na etapie budowy wiedzieliśmy, że okoliczni mieszkańcy nie mogą się doczekać otwarcia obiektu. Huczna inauguracja
14 września zgromadziła prawie 65 000 osób, milionowego klienta powitaliśmy zaledwie po czterech tygodniach działalności. Pierwszy kwartał zamykamy zaś znakomitym wynikiem prawie 3,5 miliona gości.

Sukces obiektu to wypadkowa atrakcyjnej lokalizacji, kompleksowej oferty i otwartości na potrzeby klientów. Długo wyczekiwana Galeria Północna zapewniła mieszkańcom Białołęki wygodny dostęp do popularnych sklepów i lokali usługowych, niedostępnych do tej pory w północno-wschodnich rejonach Warszawy. Wśród najemców obiektu znajdują się zarówno dobrze znane i lubiane sieci m.in. marki grupy LPP – Reserved, Mohito, House i Cropp, Forever 21, TK Maxx, H&M, EURO RTV/AGD i CCC, jak i marki debiutujące w Polsce lub w Warszawie – Hamleys, 4faces, Homla, Newbie, czy salony odzieżowe Pink Woman, Zarina i Love Republic. Do Galerii Północnej przyciągnęła je lokalizacja w dynamicznie rozwijającej się dzielnicy oraz nowoczesna koncepcja centrum, łącząca funkcje handlowe i rozrywkowe z troską i dbałością o środowisko. Po tych kilku miesiącach możemy powiedzieć, że oferta handlowa obiektu wpisała się w oczekiwania lokalnych mieszkańców. Od początku dużym zainteresowaniem cieszą się znane marki odzieżowe i sklepy z elektroniką. Białołęka jest młodą, rozwijającą się dzielnicą z dużą liczbą nowych inwestycji mieszkaniowych, dlatego nasi klienci chwalą także szeroki wybór sklepów z artykułami wyposażenia wnętrz – wylicza Agnieszka Nowak. W ofercie Galerii Północnej mamy też dużo handlowych perełek, czyli marek, które na miejsce polskiego czy warszawskiego debiutu wybrały właśnie nasz obiekt. Jednym z najchętniej odwiedzanych sklepów jest Hamleys, będący oficjalnym dostawcą zabawek na brytyjski dwór królewski. Nasi najmłodsi klienci pokochali bogatą ofertę sklepu i dodatkowe atrakcje dostępne w lokalu, takie jak labirynt luster czy tor wyścigów samochodowych. Na brak zainteresowania nie narzekają także punkty gastronomiczne i rozrywkowe. Mieszkańcy północno-wschodnich rejonów Warszawy to głównie rodziny z dziećmi
i młodzi ludzie, lubiący spędzać czas poza domem. Restauracje, kawiarnie, przestrzenie do rekreacji i nowoczesne kino Cinema City uzupełniły ofertę rozrywkową, której bardzo brakowało w tej części Warszawy i stworzyły dla okolicznych mieszkańców ciekawe miejsce do spotkań i integracji.