Po kilku miesiącach prac, analiz i testów Cherry wprowadza na rynek kolejne narzędzie typu Business Intelligence umożliwiające szybki i łatwy dostęp do danych wygenerowanych w platformie Indoor Trax.
Korzystanie z panelu nie ogranicza się do jednego komputera, potencjalny użytkownik może z niego skorzystać z dowolnego miejsca na ziemi , przy pomocy każdego urządzenia podłączonego do Internetu.
Wśród danych, które można od dziś śledzić także w trybie real time są informacje o ruchu klientów wewnątrz placówki handlowej, dane z dowolnych systemów zewnętrznych, dane o obrocie i inne ważne z punktu widzenia zarzadzania obiektami handlowymi.
– Otworzyliśmy nową erę w świecie wielkich liczb – mówi Paweł Henke, prezes Cherry. – To narzędzie zrewolucjonizuje rynek Business Inteligence w Polsce. Nasz panel analityczny w sposób radykalny upraszcza dostęp do danych każdemu podmiotowi który jest zainteresowany korzystaniem z platformy analitycznej Indoor Trax. Dane są dostępne zawsze i wszędzie, a co najważniejsze w trybie real time. W prosty i intuicyjny sposób każdy użytkownik może zbudować swój własny zestaw i zapisać go w formacie PDF. Surowe dane można pobrać w trzech najpopularniejszych formatach – dodaje Henke.
Panel analityczny Cherry dostarcza dotychczasowe produkty Cherry w całkowicie innej odsłonie. Nowej formy nabrały w nim: raport standardowy dla zarządcy, czy set event (narzędzia do analizy wydarzeń promocyjnych). W procesie tworzenia panelu Cherry wprowadziła ponadto dwa nowe sety: dla sieci handlowych i dla najemcy.
Podmioty i osoby zainteresowane zapoznaniem się z funkcjonalnością i wyglądem nowego narzędzia mogą uzyskać bezpłatny dostęp do wersji testowej po wypełnieniu formularza online.