PrestaShop, platforma e-commerce, jest już dostępna w wersji 1.7. Ta najnowsza edycja została opracowana w ciągu ostatnich miesięcy przez zespół PrestaShop i międzynarodowy zespół programistów, aby zapoczątkować nową erę e-commerce skoncentrowanego na UX, Time to Market oraz rozwoju międzynarodowym, czyli fundamentach strategii handlowej firm działających w sektorze e-commerce.
– Wraz z wersją 1.7 pragniemy stworzyć system, który odpowie na nowe wyzwania związane ze sprzedażą online, bez względu na wielkość e-sklepu, wyjaśnia Corinne Lejbowicz, dyrektor generalna PrestaShop. – Dzięki przeorganizowanym i uproszczonym narzędziom, PrestaShop 1.7 pozwoli naszym partnerom, czyli e-handlowcom, programistom oraz projektantom www, skoncentrować się na nowych wyzwaniach pojawiających się w ich branżach. Jesteśmy niezwykle dumni z tej pierwszej wersji PrestaShop 1.7.
Dodawanie nowych produktów, zarządzanie wsadowe katalogiem, zarządzanie modułami, zoptymalizowana nawigacja… Interfejs użytkownika w wersji 1.7 został całkowicie przeprojektowany, by ułatwić życie e-handlowcom. Wśród nowości warto wymienić szybsze i bardziej efektywne zarządzanie panelem administracyjnym oraz znacznie skrócony czas niezbędny do wprowadzenia produktów do sprzedaży online. To dwa kluczowe udoskonalenia, które umożliwiają bardzo krótki czas wprowadzania na rynek (Time to Market), szczególnie jeśli chodzi o zarządzanie okresem kluczowym dla sprzedaży lub rozwój międzynarodowy.