Prestigio przedstawia nową gamę biznesowych rozwiązań – Digital Signage.

Prestigio Digital Signage to rozwiązanie audiowizualne, które za pośrednictwem pokładowego komputera prezentuje komunikaty znajdującym się w pobliżu odbiorcom. Dostępne są zarówno zabudowy w formie eleganckich kiosków, jak i konstrukcji typu wideo wall, dzięki czemu ekspozycja może być umieszczona wewnątrz obiektów użyteczności publicznej, takich jak lotniska, szpitale, instytucje rządowe czy banki, jak i na zewnątrz, rozpowszechniając w dynamiczny sposób ukierunkowane na konkretne grupy odbiorców informacje.

– Każde urządzenie Digital Signage wyposażone jest w interaktywny wyświetlacz, głośnik, komputer oraz wiele popularnych interfejsów komunikacyjnych, a także bezprzewodowy dostęp do internetu, oferując jednocześnie funkcjonalne wzornictwo, łatwość instalacji i prostotę obsługi. Udało nam się w ten sposób połączyć jakość z przystępną ceną, co czyni rozwiązanie Prestigio DS atrakcyjną, długofalową inwestycją dla przedsiębiorstw – ocenia Yuri Antoshkin, General Manager Prestigio w regionie EMEA.

Cyfrowe wyświetlacze Prestigio są rozwiązaniem digital out of home (DOOH) stosowanym z powodzeniem w terminalach lotnisk, bankach, urzędach czy centrach handlowych.

Podstawą biznesowego rozwiązania Digital Signage jest funkcjonalność opierająca się na pojawiających się w systemie informacjach, które w czasie rzeczywistym są odtwarzane na dowolnej liczbie nośników, co ułatwia zarządzanie treścią multimedialnego przekazu. Informacja za pośrednictwem wydajnego serwera i dedykowanego oprogramowania lub usług w chmurze jest prezentowana na ekranach tworzących swoisty system multimediów skierowanych do wybranej grupy odbiorców. Wszystkie wyświetlacze mogą być zarządzane z centralnego  punktu, co daje możliwość odtwarzania informacji w czasie rzeczywistym, a także eksponowania kilku dynamicznych materiałów promocyjnych na jednym wyświetlaczu.

Gama rozwiązań Digital Signage zawiera zabezpieczone ochronną powłoką wyświetlacze do użytku wewnątrz obiektów, zarówno w formie poziomo usytuowanych paneli oraz kiosków o poziomej i pionowej orientacji ekranu. Wyświetlacze eksponowane w układzie poziomym dostępne są w rozmiarach 22” i 42”, a ich działaniem zarządza system Android. Zabudowa  kioskowa w wersji poziomej i pionowej wyposażona jest w ekrany od 42”–55”, a ich oprogramowanie to platformy Android lub Windows.

Wszystkie wyświetlacze prezentują rozdzielczość full HD (1080×1920), proporcje 16:9, szerokie kąty widzenia aż do 178 stopni oraz żywotność ekranu 30 000 godzin. Wyświetlacze instalowane wewnątrz obiektów oferują również tryb multi touch. Bezpieczeństwo ekranu w miejscach publicznych gwarantuje 4-milimetrowa powłoka z hartowanego szkła oraz aluminiowa obudowa urządzenia.

Rozwiązania Digital Signage można zamówić za pośrednictwem korporacyjnej strony Prestigio lub kontaktując się z przedstawicielem marki.

Cena: 4 000 – 140 000 zł