– Jeśli testy nowego konceptu pod marką Food&Joy wypadną pomyślnie, możliwe jest uruchomienie sieci sklepów convenience o pow. 300-400 mkw. – poinformował PAP prezes Alma Market Jerzy Mazgaj.
Udział produktów pod wprowadzoną we wrześniu przez Alma Market marką Food&Joy przekroczył 2 proc. w obrotach Almy. – Teraz jest ponad 150 produktów, chcemy, by było ich ponad 300. Chcemy, by w perspektywie roku sprzedaż Food&Joy stanowiła co najmniej 5 proc. łącznych obrotów. Nie chcemy tego poziomu przekraczać – powiedział Mazgaj.
Spółka otworzyła sklep w Warszawie z produktami pod nowym brandem. Jeśli testy nowego konceptu wypadną pomyślnie, spółka może uruchomić sieć sklepów convenience.
– Testujemy sklep w Warszawie. W przyszłości, jeśli się okaże, że koncept się sprawdzi, to będziemy myśleć o uruchomieniu sieci convenience Food&Joy. To byłyby sklepy o powierzchni 300-400 mkw, w nowych dużych aglomeracjach, blisko klienta – powiedział prezes Almy. Poinformował, że nakłady inwestycyjne na jeden sklep mogą wynieść 300 tys. zł.