Na sezon jesień–zima 2012 Gino Rossi zaprezentuje nową odsłonę kolekcji. W kolekcji widoczne będą trendy sezonu – British i Wild.
Odważny trend British jest nawiązaniem do subkultury London, zdominowany przez style casual i smart casual. W kolekcji pojawiają kolory inspirowane zachodami słońca, takie jak bakłażan czy pomarańcza.
Sezon jesień zima w kolekcji Gino Rossi to również trend Wild – dzika, agresywna natura widziana miejskim okiem. Tłem trendu są wykopaliska archeologiczne, kości, osady, minerały wydobyte z podziemi ukazujące się w kolekcji w naturalnych barwach jak głęboki brąz czy cuoio po szlachetny beż.
Za nowy wizerunek marki odpowiada Dorota Kawalec – Dyrektor Marki. Sesję wizerunkową po raz kolejny powierzono uznanemu w świecie mody fotografowi Rene Habermacherowi pracującemu dla takich marek jak Dior, Bulvgari czy Chanel.