METTLER TOLEDO proponuje rozwiązania dla handlu detalicznego podnoszące wygodę w zakupach na stoiskach sprzedaży ze świeżą żywnością oraz w strefach ważenia stoisk samoobsługowych. Proponujemy wagi samoobsługowe i wagi dla stoisk sprzedaży serii UC Evo posiadające nową dwurdzeniową platformę sprzętową, która zapewnia wyższą szybkość i moc obliczeniową, zwiększając elastyczność procesów sprzedaży w handlu detalicznym.

Więcej mocy i większa wydajność procesów na stoiskach sprzedaży: METTLER TOLEDO prezentuje wagi z ekranem dotykowym serii UC Evo wyposażone w nowocześniejszą platformę sprzętową. Właściciele sklepów spożywczych mogą odnieść korzyści dzięki większej o 150 procent mocy przetwarzania danych. Taki wzrost mocy przyspiesza w zauważalny sposób obsługę klientów na stoisku sprzedaży ze świeżą żywnością i daje wiele nowych możliwości wykorzystania wagi. Uruchamiane mogą być również bez żadnych przeszkód dodatkowe aplikacje do zarządzania zawartością, zamawiania produktów i zarządzania zasobami magazynowymi. Mogą one działać równolegle.

Zastosowane nowoczesne rozwiązania sprzętowe poprawiły aż czterokrotnie możliwości graficzne wagi. W tej chwili materiały wideo mogą być wyświetlane z rozdzielczością HD, co robi wrażenie. Wyniki: osoby odpowiedzialne za strategię marketingu sprzedażowego mają niczym nieograniczoną swobodę, jeśli chodzi o wdrażanie koncepcji ‘digital signage’ na skierowanych w stronę klienta ekranach wag sklepowych i wag samoobsługowych, w optymalnej jakości i bez żadnych kompromisów. Modernizacji sprzętowej można poddawać wszystkie modele wag serii UC Evo Max.

Jeśli chodzi o ważenie samoobsługowe, to firma METTLER TOLEDO zwraca szczególną uwagę na intuicyjność obsługi, aby jeszcze bardziej uprzyjemnić klientom robienie zakupów. METTLER TOLEDO prezentuje modele wszechstronnych procesów dla stoisk samoobsługowych umożliwiające właścicielom sklepów płynną realizację procesów sprzedaży w działach ze świeżą żywnością – z jednoczesnym zwiększeniem ilości obsługiwanych klientów oraz zmniejszeniem kolejek przy stanowiskach kasowych.

Prostota i intuicyjność: dzięki zastosowaniu modelu procesowego SmartSearch, klienci robiący zakupy w sklepach spożywczych mogą wybierać właściwe produkty, korzystając z intuicyjnej wyszukiwarki wizualnej na ekranie dotykowym wagi samoobsługowej. Łatwe w rozpoznawaniu piktogramy ułatwiają szybkie wybieranie produktów. Doskonałe rozwiązanie w przypadku rozbudowanej oferty produktów: METTLER TOLEDO prezentuje technologię SmartSearch na wadze samoobsługowej wyposażonej w bardzo duży, 17-calowy ekran dotykowy.

Wstępny wybór przy pomocy kamery: model procesowy SmartVision wprowadza do działu samoobsługowego kamery jako narzędzie wspierające proces sprzedaży. Klient umieszcza produkt na wadze, potwierdza produkt wyświetlony na ekranie i to wszystko! Dzięki technologii SmartVision, właściciele sklepów mogą zaoferować swoim klientom rozwiązania, dzięki którym klienci mogą robić zakupy w działach samoobsługowych w jeszcze bardziej intuicyjny sposób.

Rozpoznawanie produktu prze z jego zeskanowanie z wykorzystaniem technologii SmartScan jest modelem procesowym stosowanym w działach samoobsługowych, który upowszechnił się szczególnie w Stanach Zjednoczonych. Każdy produkt posiada już etykietę z kodem kreskowym, który waga wykorzystuje do automatycznej detekcji kodu PLU i obliczenia ceny. Ten model zmniejsza ilość błędów popełnianych na etapie wprowadzania danych oraz wynikających z kurczenia się etykiet.

METTLER TOLEDO prezentuje koncepcje dedykowane dla stoisk ze świeżą żywnością. Koncepcje te poszerzają jeszcze bardziej rolę komputerowych wag sklepowych. Waga może pełnić rolę portalu dla systemu EPR i może być wykorzystywana do zarządzania produktami. Ulepszona platforma sprzętowa odgrywa w tym zakresie istotną rolę.

Dzięki rozwiązaniu METTLER TOLEDO o nazwie Fresh Look Promoter dedykowanemu dla obszaru ‘digital signage’ i zarządzania zawartością, wagę komputerową można przekształcić w interaktywnego asystenta sprzedaży. Oprogramowanie Fresh Look Promoter pozwala właścicielom sklepów prowadzić bardzo zróżnicowane kampanie merchadisingu wizualnego, zarówno na skierowanych w stronę klienta ekranach wag oraz na innych systemach ‘digital signage’. Rozwiązanie to wspomaga kampanie sprzedaży krzyżowej, umożliwiając nawet prezentowanie kodów QR na ekranach wag skierowanych w stronę klienta. Kupujący mogą skanować te kody w celu uzyskania bardziej szczegółowych informacji. Aplikacja Fresh Gate METTLER TOLEDO pełni funkcję centralnej bazy danych służącej do wymiany danych o produktach oraz danych dotyczących transakcji pomiędzy poszczególnymi systemami.