Drewniane akcesoria lifestylowe marki Plantwear, poszerzą asortyment znanej marki odzieżowej Monnari. Wraz z początkiem marca, w ramach pilotażu, wybrane produkty spółki trafią do sklepu internetowego kontrahenta. Współpraca ta może znacząco wpłynąć na zwiększenie dostępności produktów Plantwear przy wykorzystaniu zasięgów sklepu e-commerce oraz na dotarcie do nowych grup odbiorców.

– Rozpoczęcie współpracy z Monnari to dla nas duże wyróżnienie. Marka ta działa na polskim rynku odzieżowym od ponad 20 lat i z powodzeniem trafia w gusta kobiet ceniących sobie elegancje oraz szczególne poświęcenie detalom, a na tym polu mamy wiele wspólnego. Rozpoczynamy od pilotażowej sprzedaży wybranych produktów, mamy nadzieję na rozszerzenie współpracy w przyszłości – komentuje Wiktor Pyrzyk, prezes Plantwear.

Zawarcie umowy współpracy pomiędzy obiema markami otworzy przed spółką nowy kanał dotarcia do potencjalnych klientów. W planach są także wspólne działania marketingowo-promocyjne. W celu efektywnej logistyki produkty Plantwear będą dostępne w magazynach Monnari. Umowa podpisana jest na czas nieokreślony, a strony będą rozliczać się ze sprzedaży prowizyjnie.

Plantwear niedawno zawarł podobną umowę z W. KRUK. O współpracy z najstarszą polską firmą jubilerską, spółka poinformowała na początku lutego – pilotażowo do jej oferty trafią bestsellerowe, drewniane zegarki Plantwear.

Plantwear to notowany na NewConnect polski producent i lider internetowej sprzedaży akcesoriów lifestylowych z drewna m.in. biżuterii, zegarków i okularów. Działająca od 2013 roku marka systematycznie zwiększa sprzedaż i rozwija portfolio produktowe. W kwietniu 2020 roku odbyła się premiera marki Giftbay – platformy oferującej spersonalizowane prezenty oraz gadżety. Poza działalnością biznesową, Plantwear koncentruje się na budowaniu relacji ze środowiskiem i społecznością, w której działa. Ekologiczna filozofia, objawiająca się w polityce zero-waste, korzystaniu z certyfikowanego drewna oraz misji posadzenia większej liczny drzew niż wykorzystuje w produkcji, sprawia, że wokół marki tworzy się zaangażowana społeczność.