Szybka i właściwa reakcja na sytuacje awaryjne jest kluczowa dla zachowania ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań firmy decydują się na korzystanie z usług wsparcia takich jak Profi-Serwis. Dzięki temu już na etapie planowania można uniknąć wielu błędów. Dodatkowym atutem jest możliwość zakupu urządzeń na preferencyjnych warunkach oraz późniejsza ich konfiguracja, co w przyszłości owocuje optymalizacją kosztów przy budowaniu i utrzymaniu infrastruktury IT w firmie. Należy pamiętać, że opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym w ramach Profi-Serwis minimalizuje ryzyko awarii.
Zakres świadczonych usług:
– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń IT,
– inwentaryzacja środków trwałych,
– prowadzenie ewidencji środków trwałych,
– otwarcia i remodelingi oddziałów/sklepów/hurtowni/biur,
– konserwacja sprzętu (np. drukarki igłowe/laserowe/liniowe),
– obsługa sprzętu fiskalnego (fiskalizacje, przeglądy, naprawy, odczyty),
– realizacja zleconych projektów informatycznych,
– doradztwo w zakresie doboru urządzeń,
– sprawdzanie legalności oprogramowania,
– zakup urządzeń.