Szybka i właściwa reakcja na sytuacje awaryjne jest kluczowa dla zachowania ciągłości funkcjonowania przedsiębiorstwa. W poszukiwaniu najlepszych rozwiązań firmy decydują się na korzystanie z usług wsparcia takich jak Profi-Serwis. Dzięki temu już na etapie planowania można uniknąć wielu błędów.  Dodatkowym atutem jest możliwość zakupu urządzeń na preferencyjnych warunkach oraz późniejsza ich konfiguracja, co w przyszłości owocuje optymalizacją kosztów przy budowaniu i utrzymaniu infrastruktury IT w firmie.  Należy pamiętać, że opieka serwisowa w okresie gwarancyjnym jak i pogwarancyjnym w ramach Profi-Serwis minimalizuje ryzyko awarii.

 

Zakres świadczonych usług:

– serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń IT,

– inwentaryzacja środków trwałych,

– prowadzenie ewidencji środków trwałych,

– otwarcia i remodelingi oddziałów/sklepów/hurtowni/biur,

– konserwacja sprzętu (np. drukarki igłowe/laserowe/liniowe),

– obsługa sprzętu fiskalnego (fiskalizacje, przeglądy, naprawy, odczyty),

– realizacja zleconych projektów informatycznych,

– doradztwo w zakresie doboru urządzeń,

– sprawdzanie legalności oprogramowania,

– zakup urządzeń.