Marka Lipton Ice Tea wprowadziła program Lipton Ice Tea Perfect Serve dedykowany 500 wyselekcjonowanym lokalom z branży HoReCa. Jego celem jest budowanie przyzwyczajeń konsumenckich w tym kanale, związanych z konsumpcją Lipton Ice Tea podczas posiłku, jako że unikalna kompozycja prawdziwej herbaty, soków owocowych i wody, doskonale komponuje się z różnymi daniami.

Program „Perfect Serve” jest wspierany wieloma aktywnościami skierowanymi do konsumentów na profilu Lipton Ice Tea na Facebooku. Specjalnie stworzona aplikacja pozwala zlokalizować lokale biorące udział w programie, dzięki czemu już od czerwca br. konsumenci będą mogli wyszukać w swojej okolicy lokale perfekcyjnie podające Lipton Ice Tea. Aplikacja pozwoli także punktom gastronomicznym poinformować konsumentów o ofertach promocyjnych z Lipton Ice Tea. Szerokozasięgowe wsparcie dla programu stanowi kampania Facebook Ads, która dociera z promocją lokali do konsumentów z danego miasta lub regionu. Na profilu marki będą pojawiały się również posty wspierające ideę Programu Perfect Serve