Specjalna aplikacja przygotowana przez markę Książęce buduje społeczność barmanów przekazując im wiedzę na temat piwa w formie zabawnych memów. Wprowadza również element rywalizacji, dając najlepszym możliwość zdobycia atrakcyjnych nagród.

„Punktuj za barem” to pierwszy polski program lojalnościowy w formie aplikacji dedykowanej barmanom oraz właścicielom lokali gastronomicznych. Aplikacja pozwala jej użytkownikom na zdobycie wiedzy o piwie, która możne przydać się w codziennej pracy barmanów.

W nowej aplikacji marki Książęce nie zabrakło również elementu rywalizacji. Barmani prawidłowo odpowiadając na pytania zdobywają punkty. Dla najlepszych użytkowników przewidziano atrakcyjne nagrody. Punkty można zdobyć również poprzez realizację zadań specjalnych takich jak nagranie filmu, zrobienie zdjęcia czy rozwiązanie quizu.

W aplikacji nie brakuje sporej dawki humoru. Pytania zadawane są w formie zabawnych memów nawiązujących do sytuacji z jakimi na co dzień spotykają się barmani w swojej pracy. Użytkownicy mogą spotkać się więc z humorystycznymi pytaniami, takimi jak „Podgrzejesz mi piwo w mikrofali” czy „Ej, dlaczego nie lejesz po ściance?!”.

Memy mogą być również tworzone przez użytkowników z poziomu aplikacji. Specjalny generator pozwala na wybranie zdjęcia oraz dodanie dowolnego napisu. Gotowymi memami można podzielić się z innymi przesyłając je za pomocą Facebooka oraz drogą e-mailową. Dzieląc się memami użytkownicy zdobywają również dodatkowe punkty do rankingu generalnego.

Aplikacja jest bezpłatna, można ją pobrać z Google Play, App Store oraz Windows Phone. Dostępna jest również z poziomu przeglądarki na komputerach i tabletach. Mogą z niej korzystać barmani jak i osoby, które po prostu chcą poszerzyć swoją piwną wiedzę. Jednak użytkownicy nie będący barmanami nie będą mogli korzystać z pełnej funkcjonalności aplikacji.