Payback rozpoczął właśnie kampanię edukacyjną „Wyciśnij więcej z PAYBACK”. Jej celem jest przedstawienie posiadaczom kart funkcjonalności programu, które pozwolą im sprawniej zbierać punkty – a docelowo: szybciej wymieniać je na nagrody. Wystarczy, że uczestnik wejdzie na stronę internetową wycisnij.payback.pl i wpisze numer karty, aby dowiedzieć się, czy efektywnie korzysta z programu. Do 16 października br. Payback będzie podpowiadał uczestnikom, co należy zrobić, żeby „wycisnąć więcej”. Wszystkim posiadaczom karty zostaną zaproponowane indywidualne zadania. Ich wykonanie pozwoli uczestnikom lepiej zrozumieć możliwości, jakie daje program i jego narzędzia, oraz skorzystać z oferty różnych partnerów.

Kampanię wspierają działania promocyjne w internecie oraz w radiu. Oprócz spotów reklamowych, RMF FM i Eska przeprowadzą specjalne akcje dla słuchaczy. Do komunikacji z uczestnikami PAYBACK wykorzystuje głównie wewnętrzne narzędzia Programu (m.in. e-mailing), social media, a także kanał mobile. Dodatkowo u wybranych partnerów kampanii (BP, Empik, Orange, Real, Multikino, Smyk) hostessy będą informować o akcji.