W Elektrowni Powiśle, jeszcze przed oficjalnym otwarciem, kreują się nowe trendy w świecie mody, designu, kultury i sztuki. Na Powiślu powstaną butiki unikatowych marek: Elementy Wear, Warsaw Concept Store, Optique Exclusive. Elektrownia Powiśle to miejsce, które już teraz gości najważniejsze pokazy i wydarzenia branży fashion. W ostatni weekend listopada odbył się tu pierwszy w historii pokaz kolekcji ślubnej duetu Paprocki&Brzozowski oraz nowe wydarzenie na modowej mapie Warszawy – Warsaw Fashion, w ramach którego powstała także specjalnie zaprojektowana strefa Unique Bazaar z wyselekcjonowaną ofertą produktów.

Nawet najbardziej wymagający klienci znajdą w Elektrowni świeże i autentyczne kolekcje wpisujące się w światowe trendy. Fani ponadczasowej klasyki ucieszą się na wieść o nowym sklepie Elementy Wear. To marka odzieżowa, która projektuje modę w stylu basic. Jej innowacyjne podejście bazuje na transparentności cen – każdy produkt posiada informację nt. kosztów jego produkcji, wykorzystanych materiałów czy miejsca wykonania.

Użytkownicy Instagrama także pokochają Elektrownie Powiśle. To tutaj powstanie kreatywna przestrzeń, skupiająca wyselekcjonowane marki i produkty polskich oraz światowych projektantów – Warsaw Concept Store. Butik zostanie zaaranżowany zgodnie z koncepcją łącząca funkcje Fashion, Beauty i Design. Ofertę Elektrowni uzupełni także salon optyczny Optique Exclusive, oferujący okulary, oprawki i akcesoria renomowanych marek.

– W ramach procesu komercjalizacji przestrzeni handlowej Elektrowni Powiśle, dbamy o to, by oferta i doświadczenia zakupowe przywodziły na myśl high street w najlepszym wydaniu, a nie klasyczne galerie handlowe. Pragniemy, by było to miejsce aspiracyjne, wychodzące naprzeciw oczekiwaniom miejskiego stylu życia warszawiaków, z doborem marek wnoszących powiew autentyczności oraz świeżości, tak by nasi klienci mieli poczucie wyjątkowości miejsca i jego oferty. Część sklepów będzie oczywiście markami dobrze znanymi konsumentom, jednak przede wszystkim zależy nam, by do Elektrowni Powiśle sprowadzić marki niszowe, nie sieciowe, w niektórych przypadkach – nieobecne jeszcze w Polsce – komentuje Dariusz Domański, Associate Partner, Development and Leasing Director, White Star Real Estate.

Prace nad rewitalizacją historycznej części Elektrowni trwają, oficjalne otwarcie przestrzeni handlowo-restauracyjnej oraz Beauty Hall zaplanowano na 2019 rok.