Zarządzanie systemem kas i ich obsługą nigdy nie było tak proste. Nowe rozwiązanie jest już na rynku i sprawdza się optymalizując procesy obsługi klientów. Zanim stworzą się długie kolejki, kasjer za pośrednictwem automatycznych komunikatów głosowych może przywołać pracownika do otwarcia nowej kasy. Konsumenci otrzymują informację o tym, że mogą przejść do nowo otwartej kasy dzięki czemu będą szybciej
obsłużeni. Jest to niebagatelna wartość, gdyż tempo życia w dzisiejszych czasach jest coraz szybsze i większość konsumentów wybiera te sklepy, w których może dokonać zakupów bez zbędnych opóźnień. Konsumenci zyskują czas, a sieć handlowa dobrze zorganizowaną obsługę, która jest w stanie dynamicznie reagować na sytuację przy kasach.
Oprócz komunikatów głosowych system wykorzystuje muzykę tła, która wprowadza przyjazną atmosferę w punkcie sprzedaży. Spokojna muzyka sprzyja wydłużeniu obecności klientów w sklepie i wpływa na zachowania zakupowe konsumentów. Zostało to potwierdzone badaniem lojalności oraz spotkało się z pozytywnym odbiorem w mediach społecznościowych.