Nowy raport firmy Xerox „Stan obsługi klienta w 2015 r.” wykazuje, że ponad połowa (51%) konsumentów czuje się komfortowo z koncepcją pojedynczej marki, jako dostawcy wszystkich technologii, środków komunikacji i mediów. 37% osób wierzy, że do 2025 r. pojedynczy dostawca będzie zarządzał usługami w całym domu.
Konsumenci technologii, który wskazali 166 różnych marek dla pięciu różnych urządzeń, już teraz akceptują ekosystem pojedynczej marki, gdzie 40% osób posiada przynajmniej dwa urządzenia tej samej marki. Co więcej, prawie połowa (43%) osób, które chętnie zaakceptują pojedynczą markę, chciałoby, aby wybrana marka była również ich jedynym dostawcą usług telekomunikacyjnych i mediów.
– Faktycznie, obserwujemy w ostatnim czasie zmianę w postrzeganiu nowych technologii funkcjonujących w biznesie. Klienci przychodzą do nas z określoną potrzebą rynkową i oczekują, że dostarczone rozwiązania obejmą możliwie jak największy obszar działalności organizacji. Na takim podejściu zyskuje nie tylko cała firma, ale również poszczególni pracownicy, którzy mogą korzystać ze zintegrowanego oraz dobrze znanego przez siebie systemu – komentuje Maciej Nuckowski, Dyrektor Działu Usług w Xerox Polska.
Wdrożenie zintegrowanych rozwiązań wpływa przede wszystkim na znaczne uproszczenie systemu, co redukuje konieczność wykonywania czasochłonnych i kosztownych implementacji dodatkowych rozwiązań