Twitter uruchomił nową usługę skierowaną do firm reklamujących się na portalu społecznościowym. Nosi ona nazwę „Flock to Unlock” i zachęca do udostępniania lub podawania dalej tweetów w zamian za odblokowany dostęp do treści. Marka odzieżowa Puma jako pierwsza skorzysta w pełni z nowej usługi.
W przypadku Pumy użytkownicy dostaną możliwość odblokowywania reklam telewizyjnych, które będą dla nich dostępne o dwa dni wcześniej niż dla pozostałych klientów. W reklamach tych występować będą zawodnicy sponsorowani przez Pumę. Należą do nich sprinter Usain Bolt, piłkarze Mario Balotelli i Sergio Aguero , golfistka Lexi Thompson oraz zawodnicy footballu amerykańskiego Jamaal Charles, Cordarelle Patterson i Jadeveon Clowney (łącznie mają oni 19 milionów followersów).
To właśnie zawodnicy będą udostępniać tweety i zarazem informować użytkowników Twittera jaka liczba retwittów pozwoli na odblokowanie nowej treści. Pod tweetem znajdzie się też wykres pokazujący jaki procent osób już podało dalej danego tweet’a i ile jeszcze brakuje do celu. Użytkownicy, którzy udostępnią tweeta marki Puma, otrzymają prywatną wiadomość z informacją, że dołączyli do wąskiego grona, która zobaczy reklamę przed innymi użytkownikami. Dla prawdziwych fanów sportu może to być nie lada gratka.