Włoski producent odzieży, wdrożył Qlik Sense w departamencie Zaopatrzenia i Dostaw, aby usprawnić i koordynować działanie różnych działów zakupowych w organizacji. Dzięki temu wdrożeniu, OVS będzie wykorzystywał rozwiązania Qlik, aby zaspokoić w przedsiębiorstwie potrzeby związane z samoobsługową analityką – i wizualizacją danych.
Marka OVS, której odzież jest dostępna również w Polsce, zaczęła używać QlikView w 2011 roku aby dokonywać zaawansowanych analiz związanych z kierowaniem logistyką, planowaniem asortymentu, wprowadzaniem zamówień i dostarczaniem produktów. Od momentu wdrożenia, QlikView stało się integralnym narzędziem w firmie, używanym do skrócenia czasu realizacji zamówień oraz szybkich analiz. Bazując na sukcesie wdrożenia QlikView, OVS dostrzegło kolejne możliwości związane z samoobsługowym BI i wizualizacją danych za pośrednictwem Qlik Sense.
Qlik Sense zostanie wdrożony w dziale zaopatrzenia i dostaw. Pomoże użytkownikom analizować dane związane z kolekcjami produktów oraz statusami zamówień i dostaw. Pozwoli to użytkownikom biznesowym na podejmowanie strategicznych decyzji bez potrzeby odwiedzania kadry zarządzającej aby uzyskać dodatkowe informacje. Wzmacniając pozycję użytkowników pierwszej linii, pracownicy mogą zwiększyć swoją produktywność i szybciej podejmować świadome decyzje.