Należąca do Netsprint sieć kontekstowo-behawioralna Adkontekst wprowadza do oferty reklamy mobilne. Jest to kolejny krok w realizacji nowej strategii sieci.

Rozszerzenie dostępnych w Adkontekst metod targetowania o kierowanie na urządzenia mobilne jest odpowiedzią na szerokie zainteresowanie reklamodawców i wydawców sieci reklamami mobilnymi. Akcentowany za oceanem dynamiczny wzrost wydatków na mobile potwierdza fakt, że reklamodawcy bardzo aktywnie odpowiadają na zmieniający się sposób konsumowania internetu. Na rynku polskim także można zaobserwować, że urządzenia mobilne dochodzą do głosu. Cytując za raportem „Marketing mobilny w Polsce 2012/2013” penetracja smartfonów w naszym kraju wynosi obecnie 25%, a 41% użytkowników łączy się za ich pomocą z internetem. Ponad 1/5 osób posiadających te urządzenia surfuje w internecie kilka razy dziennie.

„Od kilku miesięcy odnotowywaliśmy powtarzające się zapytania o reklamy mobilne, zarówno ze strony reklamodawców MSP, jak i klientów korporacyjnych. To spore zainteresowanie możliwością adresowania przekazu reklamowego do użytkowników urządzeń mobilnych potwierdza, że temat reklamy mobilnej staje się ważnym obszarem planowania marketingowego. Staraliśmy się, aby w ofercie Adkontekst znalazła się konkretna odpowiedź na tak wyrażone zapotrzebowanie rynku” – komentuje Łukasz Duda, Dyrektor Biura Reklamy Adkontekst