Wszechobecny kryzys jest szczególnie widoczny w branży marketingowej. W ciągu ostatnich lat gwałtownie rośnie zapotrzebowanie na nowe narzędzia optymalizacji działań promocyjnych. Dla wielu firm dobrym rozwiązaniem może być nowa platforma Reklamalastminute.pl.
Reklamalastminute.pl to platforma pośrednicząca w sprzedaży powierzchni reklamowej. Portal jest kierowany zarówno do wydawców reklamy, agencji oferujących usługi marketingowe, jak firm potencjalnie zainteresowanych zakupem usług promocyjnych przy rabacie sięgającym od 5 do 95% ceny standardowej. Obecnie serwis agreguje oferty internetowe oraz social media, ale w kolejnych etapach rozwoju jego funkcjonalność zostanie rozszerzona o inne kategorie, obejmujące radio, prasę, outdoor, telewizję oraz mobile.
Współpraca z serwisem zakłada dwa scenariusze rozliczeń. Jednym z nich jest success fee, w którym ofertodawca płaci prowizję od sprzedanych kuponów, voucherów. W tym przypadku publikacja oferty na portalu jest darmowa, a pobierana prowizja wynosi od 15 do 25% wartości oferty w zależności od kategorii reklamy. Drugi scenariusz zakłada wykupienie rocznego abonamentu w cenie 499 zł za publikację nieograniczonej liczby ofert w serwisie.
Operatorem serwisu reklamalastminute.pl jest spółka Blixar z siedzibą w Częstochowie.