Właściciele sieci handlowych stają przed wyzwaniem transferowania ruchu pomiędzy sklepem stacjonarnym a e-sklepem. Centra handlowe chcą kierować swoich klientów na stronę www i prowadzić komunikację w modelu omnichannel, którego narzędziem jest Wi-Fi marketing połączony z działaniami remarketingowymi – przekonuje portal evigo.pl.

Remarketing umożliwia wyświetlanie reklam osobom, które odwiedziły e-sklep, stronę internetową lub skorzystały z aplikacji mobilnej. Jeśli na przykład użytkownicy nie zdecydowali się na podjęcie wartościowej akcji, jak dokonanie zakupu czy zapis do newslettera, remarketing pomoże nawiązać z nimi ponowny kontakt, wyświetlić reklamy lub też przekierować do sklepu stacjonarnego.

Odpowiedni system WiFi daje możliwość „ociastkowania” przeglądarki użytkownika poprzez wpięcie kodów remarketingowych z Google czy Facebooka. Umożliwia to podążanie z komunikacją za klientem zarówno centrum handlowego jak i poszczególnego sklepu oraz pozostanie z nim w kontakcie poprzez informowanie o promocjach, programach lojalnościowych, konkursach.

Remarketing pomaga również łączyć ze sobą działania offline i online. Dzięki zebranym plikom cookies, po opuszczeniu przez klienta sklepu stacjonarnego, możemy wyświetlać reklamę przekierowującą do e-sklepu, zachęcającą do zakupu produktów i usług o wysokiej wartości (premium), produktów promocyjnych, jak też sprzedaży dodatkowych produktów (cross selling).