Jak będzie wyglądał proces zakupów dla różnych kategorii produktowych w 2030 roku? Czy sklepy stacjonarne stracą zupełnie rację bytu? A może zmieni się ich rola? Jakie znaczenie będzie miała personalizacja oferty i na czym polegać będzie skuteczny program lojalnościowy? Czy możliwe jest przetrwanie bez uruchomienia e-commerce? To pytania, które codziennie stawiają sobie przedsiębiorcy z branży retail. Odpowiedzi będą mogli usłyszeć podczas „Rozwiązania IT dla sieci retail oraz e-commerce. Comarch Retail 2017”.
Konferencja odbędzie się 6 czerwca 2017 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie i będzie poświęcona zagadnieniom skupionym wokół przyszłości handlu, sprzedaży w idei omnichannel oraz systemów informatycznych. Udział w konferencji jest bezpłatny. Wystarczy zarejestrować się na stronie: https://retail2017.comarch.pl/ .
Podczas spotkania eksperci Comarch zaprezentują rozwiązania IT dla sieci retail oraz e-commerce oraz podpowiedzą, jak wdrożenie systemu informatycznego przełoży się na wzrost sprzedaży i rozwój firmy a klienci Comarch opowiedzą, jakie korzyści przyniosły systemy IT w ich firmach. Wystąpi mi.in Andrzej Dramski, dyrektor operacyjny w firmie Greenpoint SA.
Dodatkowo eksperci Comarch przedstawią raport na temat aktualnych i przyszłych zachowań konsumenckich, ich oczekiwań oraz lojalności klientów w sześciu krajach europejskich: Holandii, Niemczech, Polsce, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii oraz we Włoszech. Badania przeprowadził Comarch wspólnie z Kantar TNS i ich pełna wersja znajduje się na stronie: http://przyszlosc-zakupow.comarch.pl/ .
Udział w konferencji jest bezpłatny a pełna agenda wydarzenia oraz formularz zgłoszeniowy znajdują się na stronie: https://retail2017.comarch.pl/ .