Ruszyła nowa kampania sieci sklepów Tesco. Jej twarzą po raz kolejny jest Robert Makłowicz, który został Łowcą Smaku. Sam dokonuje wyboru i rekomenduje produkty. Jego wizerunek po raz pierwszy znalazł się na wybranych produktach marki Tesco.
Wśród rekomendacji Roberta Makłowicza znajdziemy m.in wędzonego łososia czy kaczkę, ale także i mąkę, cukier lubelski, przyprawy czy pięć różnych odmian ziemniaków. Tesco zapowiada, że gama produktów sygnowanych przez podróżnika będzie się poszerzać.
Kampania będzie szczególnie silna w internecie – na stronie www.tesco.pl/lowca-smaku codziennie będą pojawiać się nowe przepisy, konkursy i inspiracje kulinarne, ale też historie związane z kuchnią, produktami i regionami, z których pochodzą. Wybrane artykuły marki Tesco z wizerunkiem Roberta Makłowicza trafią również na bilbordy w całej Polsce.