Pralniomaty Hi’Shine – projekt realizowany wspólnie przez Aqmet (urządzenia), Integer.pl (know-how i technologia) oraz EBS (usługi pralnicze w sieci pralni 5asec) – sieć po roku działalności w Polsce ma już 154 urządzenia w Warszawie i Krakowie, zlokalizowane na osiedlach mieszkaniowych, w pobliżu centrów handlowych, biurowców i stacji benzynowych. Obecnie 37% klientów Pralniomatów Hi’Shine korzysta z nich regularnie, a ponad 94% z nich poleciłoby usługę znajomym lub rodzinie. Planowane jest  wdrożenie nowych rozwiązań, m.in. dla biznesu.

Pralniomaty Hi’Shine to urządzenia służące do nadawania i odbierania prania, z realizacją usługi przez pralnie chemiczne 5aSec. Dzięki nim klienci oszczędzają pieniądze i czas. Pranie można nadawać i odbierać o dowolnej porze dnia czy nocy, w wybranej przez siebie lokalizacji – całodobowa dostępność jest czynnikiem decydującym o wyborze usługi dla 78% klientów, zaś 59% zleca pranie w Pralniomacie Hi’Shine ze względu na bliską odległość maszyny od miejsca zamieszkania lub pracy. Jak wynika ze statystyk, użytkownicy innowacyjnych urządzeń korzystają z nich najczęściej rano przed pracą (w godzinach 7-10) oraz wieczorem po pracy (18-20).
„Pralniomaty Hi’Shine to kolejny krok w automatyzacji usług i łączeniu tradycyjnej usługi pralniczej z nowoczesną infrastrukturą technologiczną oraz rozwiązaniami e-commerce. Całodobowa dostępność, sprawna logistyka, gwarancja profesjonalnej usługi pralniczej oraz user experience przyniosły spodziewane efekty – Pralniomaty zdały trudny test, jaki stawiany jest przed każdą nową usługą, zwłaszcza tak innowacyjną. Wraz z ekspansją sieci Pralniomatów, rośnie popularność usługi – średnio kwartalnie obserwujemy ponad 200% wzrost liczby transakcji. Pralniomaty zmieniają także zwyczaje klientów. Najpopularniejszą usługą, z której korzystają nasi klienci jest pranie i prasowanie koszul (58% zleceń), podczas gdy w tradycyjnych pralniach chemicznych, asortyment ten odpowiada tylko za 20% obrotów. Polacy są ciekawi nowej usługi, a wysoki odsetek klientów powracających oraz pozytywne opinie osób, które skorzystały z Pralniomatów, utwierdzają nas w przekonaniu, że warto rozwijać ten produkt – mówi Rafał Staszkiewicz, CEO Pralniomatów.

Blisko 62% transakcji jest zlecanych bezpośrednio w Pralniomacie Hi’Shine, natomiast 38% operacji jest zlecanych za pomocą strony internetowej i finalizowanych w Pralniomacie. Jak pokazują preferencje klientów, najczęściej do prania oddawane są koszule (58%). Następne w kolejności są marynarki i żakiety (17%), a także spodnie i spódnice (odpowiednio po 16%).

Każde urządzenie umożliwia jednorazowe nadanie nawet do 32 kompletów prania, które już następnego dnia – czyste i wyprasowane – jest gotowe do odbioru. Usługę prania można zlecić bezpośrednio przy Pralniomacie Hi’Shine (ten sposób preferuje 62% klientów), definiując kategorię prania na dotykowym monitorze i autoryzując transakcję kodem otrzymanym SMS-em. Klienci mogą też skorzystać ze strony HiShine.pl i sfinalizować transakcję przy Pralniomacie Hi’Shine, korzystając z kodu QR otrzymanego SMS-em (taką ścieżkę wybiera 38% klientów). Zlecenie prania online to nie tylko krótszy czas nadania prania w urządzeniu, ale także możliwość skorzystania z usług dodatkowych, jak pranie Premium czy wyszycie monogramu na koszuli.