ROMET, największy polski producent rowerów w Polsce rozpoczął nowy sezon rowerowy szeroką akcją promocyjną obejmującą radio, telewizję oraz Internet. Firma jest sponsorem konkursu „Rowerowa Wiosna z Radiem ZET”, w którym można wygrać rowery z przełomowej kolekcji ROMET. W pierwszym dniu wiosny, 21 marca, ambasadorka wraz z ekspertem będą natomiast rozkręcali wiosnę na rowerach elektrycznych ROMET w porannym programie Dzień Dobry TVN. Działania wizerunkowe ROMET będą prowadzone także w Internecie oraz na billboardach.

ROMET jest polską firmą rodzinną, która należy do grona największych producentów rowerów w Europie. Od ponad 75 lat rowery ROMET są obecne w życiu wielu pokoleń kolarzy i rowerzystów, a szereg modeli zyskało miano kultowych. Współczesny ROMET to zaawansowane technologicznie rowery o atrakcyjnym designie i doskonałej jakości. Przełomowa kolekcja rowerów ROMET na sezon 2024 to w 70% nowości, wśród których są wszystkie modele z grupy rowerów elektrycznych: E-MTB, E-SUV, E-Cross, E-Trekking i E-City. Zmiany dotyczą także modeli rowerów typu gravel, MTB, trekking czy cross. Nowa kolekcja ROMET nie tylko odzwierciedla obecne preferencje rynkowe, ale także kształtuje je, wyznaczając nowe trendy i stawiając krok w przyszłość elektromobilności rowerowej.

ROMET ogłasza początek sezonu rowerowego, w który firma wjeżdża z elektryczną mocą i energią uruchamiając szerokie działania wizerunkowe. W tym tygodniu ruszyła wyczekiwania przez słuchaczy „Rowerowa wiosna z Radiem ZET”. W konkursie, którego sponsorem jest ROMET – polski producent rowerów elektrycznych, słuchacze mogą wygrać najnowsze rowery z przełomowej kolekcji 2024. Wystarczy wejść na stronę konkursową i wypełnić formularz zgłoszeniowy, a następnie zagrać o wymarzony rower. Zwycięzcy otrzymają kody rabatowe o wartości 2000 zł, które będą mogli zrealizować na swój wymarzony rower na stronie internetowej ROMET. Natomiast już w czwartek 21 marca, czyli w pierwszym dniu wiosny, ambasadorka ROMET Joanna Jabłczyńska wraz z ekspertem opowiedzą w programie Dzień Dobry TVN o przewagach rowerów elektrycznych, podzielą się swoimi doświadczeniami oraz będą zachęcać do przesiadki na rower podczas codziennych dojazdów do pracy i szkoły, wspierając w ten sposób walkę ze smogiem, korkami i hałasem w miastach.

– Polacy coraz częściej i chętniej przesiadają się na rower, nie tylko w celach rekreacyjnych. Rośnie grupa osób, które przekonały się, że codzienne dojazdy rowerem do pracy, szkoły czy po zakupy przynoszą szereg korzyści. To lepsze zdrowie i samopoczucie, więcej energii w trakcie codziennych obowiązków, a także brak problemów z parkowaniem oraz oszczędność czasu i paliwa. W ROMET sezon rowerowy trwa w najlepsze. Uważamy, że na rowerze można jeździć przy każdej pogodzie, wystarczy odpowiednie przygotowanie. Teraz z okazji pierwszego dnia wiosny uruchomiliśmy działania w radiu, telewizji oraz Internecie, a już niedługo dołączą do nich kolejne. Ich celem jest przekonanie Polaków do codziennej jazdy na rowerze, mówimy też o przewagach rowerów elektrycznych i zachęcamy do odkrywania na rowerze niezwykłych miejsc w całej Polsce. Jako polski producent rowerów, którego sprzęt w całości powstaje w Polsce wierzymy, że rower pozwala docenić piękno najbliższej okolicy, która jest tuż za rogiem. Aby przeżyć emocje i cieszyć się jazdą, nie trzeba od razu ruszać z rowerem w daleką i egzotyczną podróż. Chcemy wspólnie budować społeczność zaangażowanych, zmotywowanych rowerzystów. Przełomowa kolekcja rowerów ROMET na sezon 2024 to w 70% nowości, to szeroki wybór modeli rowerów, wśród których każdy znajdzie coś dla siebie – mówi Prezes ROMET Wiesław Grzyb.

Oprócz akcji z Radiem ZET oraz przybliżania tematyki rowerowej w Dzień Dobry TVN, ROMET wykorzysta podczas kampanii wizerunkowej materiały, w których będzie zachęcał do przesiadki na rower. Materiały fotograficzne oraz wideo zostały celowo zrealizowane w Polsce i okolicach. ROMET jako polski producent wierzy, że nie trzeba jeździć do odległych krajów, żeby w pięknej scenerii przeżywać emocje na rowerze. Przygoda czeka tuż za rogiem, bez względu na to, czy jesteś w mieście czy w terenie, rower zmienia perspektywę i sposób myślenia, wyzwala moc i energię do działania.

ROMET stawia na rozwój, co jest widoczne nie tylko w przełomowej kolekcji rowerów, ale również kolejnych inwestycjach w najnowocześniejszą fabrykę w Polsce, wzmocnieniu sieci dystrybucji w kraju i za granicą, oraz budowaniu silnego zespołu ekspertów, który przyczynia się do tworzenia i wprowadzania innowacyjnych rozwiązań. Przełomowa kolekcja rowerów ROMET 2024 jest dostępna zarówno w blisko 700 punktach sieci dealerskiej, na stronie internetowej oraz w salonach należących do Grupy ROMET działających pod marką PROROWERY. Celem grupy jest zapewnienie łatwego dostępu do rowerów ROMET nie tylko mieszkańcom dużych, ale również mniejszych miast na terenie całej Polski. ROMET jest zdecydowany na kontynuację wprowadzania nowatorskich rozwiązań, które pozwolą utrzymać jej pozycję jako lidera w branży rowerowej, nie tylko w Polsce, ale również na rynkach międzynarodowych. Rowery marki ROMET można obecnie kupić w 50 krajach na całym świecie.

Działania w ramach akcji wizerunkowej ROMET będą prowadzone w radiu, telewizji, na billboardach oraz w Internecie. Celem jest zwiększanie świadomości marki ROMET jako innowacyjnego, zaawansowanego technologicznie polskiego producenta rowerów, który swoje doświadczenie czerpie z 75-letniej historii, a którego produkty mają atrakcyjny design, wysoką jakość i aspiracyjny charakter.