Spoty telewizyjne, ukazujące dobrej jakości produkty w niskich cenach, dostępne w marketach spożywczych sieci Intermarché emitowane będą do początku czerwca.

Założeniem kampanii jest wzmocnienie wizerunku supermarketów Intermarché jako sieci handlowej oferującej klientom wysokiej jakości produkty w atrakcyjnych cenach. W pierwszym etapie kampanii wyświetlane będą dwa rodzaje spotów: „Zjazd cenowy” oraz „Niskie ceny na wyciągnięcie ręki”, które będą podkreślały promocyjne ceny wybranych artykułów, ale także całych asortymentów produktowych, a tym samym możliwość zrobienia  tanich zakupów w supermarketach Intermarché.

Spoty o długości 15 i 30 sekund emitowane będą na antenie: TVP 1, TVP2, TVN i Polsat oraz na kanałach tematycznych dwóch ostatnich stacji telewizyjnych. Za kreację kampanii odpowiadała agencja reklamowa Opus B, natomiast za zakup mediów Dom Mediowy Starcom. Kampanii telewizyjnej towarzyszą, prowadzone równolegle, działania BTL.