Ze zintegrowanych płatności online od Blue Media korzysta już ponad 8 tys. e-sklepów działających na gotowych platformach sprzedażowych. Co trzeci z nich nadal udostępniałby swoim klientom wyłącznie płatności za pobraniem i zwykłe przelewy, gdyby nie oferowane przez Blue Media rozwiązanie płatnicze.

​​Usługa zintegrowanych płatności online od Blue Media dostępna jest obecnie w większości platform sprzedażowych jako w pełni integralna część ich systemów. Shoper, Shoplo, AtomStore, Sky-Shop, cStore, Ebexo, B4Sport, FaniMani, Handlomat, Selly, Red Card (w testach) oferują swoim klientom rozwiązanie jako swoje płatności – odpowiednio jako Shoper Płatności, Płatności Shoplo, Sky Pay, Ebexo Płatności itd.

Za włączeniem usługi przemawia kilka zalet. Przede wszystkim jej prostota i fakt, że sklepy mogą samodzielnie uruchomić płatności bez konieczności podpisywania dodatkowych umów, bez prowadzenia skomplikowanych prac programistycznych, opierając się na korzystaniu z jednego panelu sklepowego. Dzięki zintegrowanym płatnościom Blue Media nawet najmniejszy sklep uzyskuje dostęp do najlepszego, zaawansowanego rozwiązania płatniczego – pay by link, BLIK, karty, raty online – stosowanego przez gigantów polskiego e-handlu.

– Nasza usługa jest bardzo dobrze przyjmowana w sektorze mikro i małych przedsiębiorców, którzy doceniają szybkość uruchomienia usługi. Dajemy możliwości dostosowania wielu funkcji – od bardzo zaawansowanych sposobów rozliczeń po sposób wyświetlania formatki kartowej. Dodatkowym atutem jest automatyzacja zwrotów z poziomu panelu sklepu. Taki mechanizm pozwala na obsługę całego sklepu z jednego panelu administracyjnego – mówi Krystian Wesołowski, ekspert Blue Media.

Shoper Płatności wdrożyło już 4,8 tys. e-sklepów, czyli niemal co drugi sklep działający w oparciu o to oprogramowanie. – Szybkie płatności online i szybkie zwroty to wygoda i dla kupujących, i dla sprzedających. Żeby skutecznie konkurować z innymi sklepami, przedsiębiorcy muszą uwzględniać te potrzeby klientów – podkreśla Jacek Zientkiewicz, Brand Manager Shoper.pl.

Według “Raportu z polskich sklepów internetowych”, 12 proc. sklepów z platformy Shoper deklaruje, że wygodne metody płatności wpłynęły na zwiększenie liczby ich klientów.

Płatności Shoplo zdominowały pozostałe sposoby płatności dostępne dla partnerów platformy. – W oparciu o technologię Blue Media stworzyliśmy też prosty mechanizm zwrotów dla sprzedawców, który pozwala im przelewać środki z powrotem do klienta jednym kliknięciem bez konieczności znajomości numeru rachunku lub karty płatniczej – mówi Patryk Pawlikowski, CEO Shoplo.

Od niedawna ze zintegrowanych płatności korzystają także sklepy na platformie Ebexo.

– Blue Media jako partner okazał się operatorem płatności myślącym inaczej niż ich konkurencja. Zaproponowali nam obsługę płatności w formie, na którą mamy duży wpływ, dzięki czemu możemy zaoferować usługę pod własnym brandem – mówi Łukasz Strzelec, dyrektor zarządzający Ebexo.pl.

Na możliwości budowania własnego brandu płatności zwraca uwagę także Sky-Shop.

– Zdecydowaliśmy się na współpracę z Blue Media ze względu na możliwość zintegrowania płatności w modelu white label. Dzięki temu oferujemy naszym sklepom Sky-Pay – płatności wbudowane w platformę Sky-Shop. Nasi Partnerzy mogą bez konieczności posiadania jakiejkolwiek wiedzy technologicznej uruchomić płatności w ciągu jednego dnia roboczego. Transakcja realizowana przez klienta  startuje na stronie sklepu. W wypadku wybraniu opcji płatności za pośrednictwem banku – wystarczą dwa kliknięcia aby zakończyć płatność – wylicza zalety własnych płatności Maciej Cebertowicz, Manager ds. sprzedaży i rozwoju produktu w Sky-Shop.