Większa wydajność pracy, oszczędność czasu oraz zwiększenie zysku w biznesie online to najważniejsze wartości SEMSTORM – narzędzia analizującego widoczność w wyszukiwarkach internetowych. W nowej odsłonie, system udostępnia szereg dodatkowych opcji, niezwykle istotnych w zakresie planowania kampanii reklamowych w internecie oraz zwiększania sprzedaży.
Nowa wersja systemu daje przedsiębiorcom możliwość bieżącej analizy zmian dotyczących strony internetowej, jakie zachodzą miedzy innymi w wyniku działań konkurencji. W praktyce oznacza to kontrolowanie i śledzenie kampanii marketingowych, a co za tym idzie wyznaczanie obszarów działań niewykorzystywanych przez konkurencję. Dodatkowo, SEMSTORM pozwala na wgląd w historię dowolnej strony internetowej, dzięki czemu możemy zaobserwować, czy prace prowadzone nad jej widocznością są efektywne. Narzędzie zapewnia większą wydajność pracy, oszczędność czasu i przede wszystkim zwiększenie zysku w biznesie online.
Na bieżąco pracujemy nad rozwojem systemu, reagując na dynamicznie zmieniający się rynek marketingu internetowego. SEMSTORM w swojej bazie ma ponad 10 mln subdomen i 40 mln unikalnych adresów URL. To jedyne tak rozbudowane narzędzie dedykowane optymalizacji budżetów reklamowych na polskim rynku – mówi Milena Szałacka, Dyrektor Zarządzający SEMSTORM – Nadrzędnym celem naszego zespołu jest udostępnienie przedsiębiorcom jednego, kompleksowego narzędzia, dostarczającego maksymalną ilość wartościowych danych. Stała kontrola i analiza informacji pozwala szybko reagować na działania konkurencji, dzięki czemu marketerzy mogą minimalizować ryzyko strat i pozyskiwać nowych klientów oraz pomnażać zyski.