Cyfrowe nośniki w witrynach pojawiły się w 170 sklepach Hebe w całej Polsce. Zobaczyć można na nich treści reklamowe i marketingowe dotyczące oferowanych produktów. Hebe postawiła na nowoczesny system komunikacji wspierającej sprzedaż. Za koncepcję, kompleksowe dostarczenie rozwiązania oraz utrzymanie sieci digital signage odpowiada polska spółka technologiczna Nanovo.

170 drogerii należących do sieci Hebe wyposażonych jest w profesjonalne systemy witrynowe. To nazwa dedykowanych ekranów, które emitują treści dotyczące oferowanych produktów w tych sklepach. Wszystko dzięki uniwersalnym możliwościom autorskiego oprogramowania Nanovo wykorzystanego w tym projekcie.

– We wspólpracy z Hebe wykorzystujemy szeroką wiedzę i doświadczenie naszego zespołu. To kolejny projekt wdrożony przez Nanovo dla sieci handlowej. Możemy powiedzić, że w tym obszarze Nanovo zajmuje pozycje lidera rynkowego. Zastosowane w Hebe rozwiązanie jest otwarte na nowe funkcjonlności, co pozwala zarówno klientowi, jak i nam odważnie myśleć o przyszłości – mówi Dariusz Sobczak z zarządu Nanovo, odpowiedzialny za rozwój spółki.

Wdrożone oprogramowanie Signio S2 pozwala m.in. na szybsze dotarcie z komuniakcją do sklepów oraz wygodniejsze zarządzanie emisją cyfrowych treści. Ciekawą i praktyczną funkcją jest kontekstowe – w zależności od lokalizacji – kierowanie przekazu do klientów punktów handlowych. Dzięki zastosowaniu technologii SIGNIO S2 drogerie Hebe mogą błyskawicznie komunikować się ze swoimi klientami oraz powodować, że treści w punktach sprzedaży będą dynamiczne i jeszcze bardziej atrakcyjne.

Nanovo projektuje, dostarcza technologie, a także wdraża i utrzymuje rozwiązania z obszaru in-store digital, współpracując m.in. z PLAY, eobuwie.pl , Euro RTV AGD, mBank, BGŻ BNP Paribas Hebe, SEPHORA czy UPC.

Nanovo to młoda polska spółka technologiczna której specjalizacją jest integracja zaawansowanych rozwiązań w przestrzeni offline. Spółka koncentruje się na rozwoju technologii i usług z obszaru multimedia & digital signage. Nanovo kieruje swoje usługi do branż retail, , nieruchomości, horeca, public, transport. Rozwiązania Nanovo bazują na autorskim oprogramowaniu SIGNIO które zostało zbudowane i jest rozwijane przez zespół technologiczny spółki. W skład systemów mogą wchodzić wyświetlacze elektroniczne (bardzo szerokiego spectrum), które prezentują takie treści jak informacje, reklamy i inne wiadomości (np. komunikaty korporacyjne i marketingowe). Opracowane przez specjalistów z firmy unikalne oprogramowanie SIGNIO stało się już znakiem firmowym Nanovo. Wykorzystane zostało m.in. we współpracy z takimi firmami jak operator telekomunikacyjny Play, salony perfumeryjne Sephora, sieć restauracji Dunkin’ Donuts czy w zakładach produkcyjnych Procter&Gamble. Znajdujące się w ofercie Nanovo rozwiązania znalazły też zastosowanie w warszawskim biurze usług wspólnych Royal Bank of Scotland czy polskiej siedzibie EY.