Podczas Retail Technology Days 2013 poznamy doświadczenia firmy ValueTank wyniesione ze współpracy z polskimi firmami sektora retail oraz ofertę rozwiązań Złotego Partnera RTD 2013 wspierających skuteczne zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa.

– Ostatnie lata były dla film sektora retail okresem intensywnych inwestycji w rozwiązania wspierające operacyjną działalność przedsiębiorstwa.  Analityka biznesowa, planowanie i budżetowanie oraz zarządzanie danymi referencyjnymi stały się podstawą rozwoju nowoczesnych firm handlowych. Dzięki nim firmy są w stanie efektywniej realizować swoje podstawowe procesy biznesowe. Jednakże to nie wystarczy do osiągnięcia rzeczywistej i stabilnej przewagi konkurencyjnej. Do tego niezbędny jest ciągły dostęp do kompletnej, wiarygodnej i aktualnej informacji na temat wszelkich aspektów działalności, jak również procesy pozwalające na ich faktyczne wykorzystanie do strategicznego planowania i monitorowania  biznesu – przekonuje Tomasz Mierzwa, wiceprezes zarządu ValueTank.

Więcej dowiemy się z prezentacji „Analityka biznesowa, planowanie i budżetowanie oraz zarządzanie danymi referencyjnymi jako podstawa rozwoju nowoczesnej firmy w sektorze retail”, którą zobaczymy 22 maja podczas Retail Technology Days 2013.

Więcej informacji o wydarzeniu:

http://retailtech.pl/