Podczas zbliżających się Retail Technology Days 2013 Ewa Ulicz, dyrektor marketingu, GTECH Poland, będzie mówić o szeroko pojętych usługach komercyjnych w sieciach handlowych. Część z nich jest doskonale znana i powszechna na rynku. Są to: opłacanie rachunków i biletów oraz doładowania telekomunikacyjne. Do tego pakietu dodajemy ciągle nowe produkty, takie jak doładowania energetyczne, doładowania kart przedpłaconych czy doładowania do zakupów przez internet.
„Szczególnym przypadkiem jest sprzedaż usług loteryjnych, zarówno gier liczbowych, jak i loterii pieniężnych z wykorzystaniem systemów kasowych. O tej usłudze opowiem szerzej na przykładzie wdrożeń w kilku krajach europejskich ze szczególnym uwzględnieniem Polski, gdzie jako partner technologiczny Totalizatora Sportowego (właściciela marki Lotto) wdrożyliśmy rozwiązanie umożliwiające sprzedaż gier w linii kas w hipermarketach, w mniejszych sklepach poprzez terminale POS, a dodatkowo uruchomiliśmy nowoczesny kanał sprzedaży poprzez terminale samoobsługowe. Wszystkie te działania sprowadzają się do zwiększenia sprzedaży, a tym samym powiększenia zysków, przez poszerzanie asortymentu i zwiększanie dostępności produktów – przekonuje Ewa Ulicz.
Retail Technology Days 2013 odbędzie się w dniach 22 i 23 maja w warszawskim hotelu Novotel.
Więcej informacji: www.retailtech.pl