Żyjemy w czasach rewolucji cyfrowej. To wiele zmienia z naszym życiu prywatnym, ale i zawodowym. Jesteśmy w stanie pozyskać i zanalizować coraz więcej informacji o klientach. Z drugiej strony coraz większego znaczenia nabiera ochrona danych osobowych i prywatności. Uważam, że wykorzystanie nowoczesnych technologii teleinformatycznych może dać realne przewagę konkurencyjną i wyróżnić organizację na tle rynku –przekonywał podczas prelekcji otwierającej Retail Technology Days 2014 Michał Boni.
Michał Boni był gościem specjalnym Retail Technology Days 2014. Wystąpienie “Technologie i ogrom danych. Nowe warunki komunikacji na linii korporacja – klient” miało charakter inspirującego wstępu do dalszej części konferencji.
Podczas dwóch dni uczestnicy wydarzenia (menadżerowie w sieciach handlowych oraz wiodący dostawcy rozwiązań technologicznych i usług dla handlu) zastanawiają się kim jest dzisiejszy konsument, jak i gdzie kupuje, jak powinna komunikować się z nim współczesna sieć handlowa. Zastanawiają się jak wyglądać będzie “nowy handel” w obliczu szeroko pojętej dziejącej się tu i teraz rewolucji technologicznej, w obliczu big data i Internetu wszechrzeczy.
Michał Boni to działacz opozycji demokratycznej z okresu PRL. W czasach III RP pełnił m. in. funkcję Posła na Sejm RP, był Sekretarzem Stanu i szefem doradców w Kancelarii Premiera Donalda Tuska, a także Ministrem Administracji i Cyfryzacji. Poza działalnością polityczną, współpracował jako ekspert m. in. z Centrum Analiz Społeczno – Ekonomicznych (CASE), Centrum Stosunków Międzynarodowych, Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności. Był także doradcą Konfederacji Lewiatan oraz funduszu Enterprise Investors, zajmującego się inwestycjami typu private equity w regionie CEE.
Więcej informacji o Retail Technology Days 2014: www.retailtech.pl