Firma Commit jest Partnerem Retail Technology Days 2013. Podczas konferencji Jadwiga Marciniec, menadżer sprzedaży, Commit Polska, wyjaśni w jaki sposób zorganizować proces wdrożenia systemu IT w rozproszonej sieci sprzedaży.

„Straty związane z przerwaniem procesu obsługi klienta można oszacować. Ale są to także straty niepoliczalne – a te są znacznie droższe i trudniejsze do odrobienia – wizerunkowe. Jak zorganizować proces wdrożenia systemu IT, aby od startu projektu przynosił wyraźne korzyści, wywierał realny wpływ na zwiększoną jakość obsługi klienta, a przede wszystkim umożliwiał efektywne zarządzanie całą siecią sprzedaży? Zapraszam do wysłuchania mojej prezentacji podczas Retail Technology Days 2013 – zachęca Jadwiga Marciniec.

Podczas konferencji zaprezentuje także system do zarządzania całością procesów sprzedaży, logistyki i dystrybucji przeznaczony dla klientów posiadających dużą ilość stanowisk kasowych. Rozwiązanie Commit dedykowane jest w szczególności dla rozproszonych sieci sprzedaży o zróżnicowanej strukturze własności (sklepy własne, punkty agencyjne, franczyza). System posiada mechanizmy zabezpieczające ciągłość sprzedaży nawet w wypadku braku połączenia z bazą centralną, gwarantując jednocześnie unifikację oferty w całej sieci oraz centralny nadzór i zarządzanie wszystkimi procesami. Jest wielojęzyczny oraz wielowalutowy, co wspomaga ekspansję do innych krajów, umożliwiając jednocześnie podział kompetencji w zakresie zarządzania pomiędzy centralę oraz regiony, a w przypadku sieci franczyzowych dla konkretnego sklepu lub grupy sklepów.

Retail Technology Days 2013 odbędzie się w dniach 22 i 23 maja w warszawskim hotelu Novotel.

Więcej informacji: www.retailtech.pl