Nowoczesny salon RTV EURO AGD na Młocinach jest pierwszym sklepem sieci, w którym zastosowano nową aranżację przestrzeni, nowy sposób komunikacji i interakcji z klientem.

– Rozwój technologii informatycznych, zmiany demograficzne i społeczne powodują, że handel przechodzi dynamiczną transformację. Klienci są świadomi, wyedukowani, potrzebują wsparcia doradcy, który będzie ekspertem technologicznym, a jednocześnie oczekują wygody podczas zakupów – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – W naszym nowym salonie stawiamy na szybką i sprawną obsługę, a także na efektywną komunikację z klientem. Takie rozwiązania są zgodne ze światowymi trendami, a przede wszystkim z potrzebami wyrażanymi przez klientów.

Doradcy w sklepie EURO w Galerii Młociny będą wyposażeni w tablety, aby w każdym miejscu sklepu móc wspólnie z klientem wybrać produkt, który będzie dla niego najodpowiedniejszy i przedyskutować alternatywne możliwości spośród szerokiego, dostępnego portfolio. Dodatkowo będą dysponować bezprzewodowym systemem łączności, pozwalającym na jeszcze efektywniejszą obsługę klienta.

– Zależało nam na stworzeniu miejsca, które będzie się różnić od innych sklepów z elektroniką, w którym najnowocześniejsze produkty technologiczne będą miały odpowiednią oprawę – dodał Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Postawiliśmy zatem na klarowne, czyste wnętrze i surową, loftową stylistykę.

RTV EURO AGD od lat działa zgodnie ze strategią omnichannel, dlatego w nowym sklepie wprowadzono także ułatwienia dla klientów sklepu online.

– Obecnie rozróżnienie na online i offline staje się anachroniczne. Klienci chcą mieć szybki dostęp do swoich zakupów i możliwość odebrania produktów, które zamówili za pomocą funkcji click & collect lub zakupili w naszym sklepie internetowym – stwierdził Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Z tego względu wydzieliliśmy strefę obsługi klienta, w której można opłacić zamówienia online i odebrać towar. To z pewnością zapewni klientom jeszcze większy komfort i przyspieszy zakupy.

W sklepie wprowadzono także ekrany digital signage, na których emitowane są dynamiczne treści wysokiej jakości, pokazujące ofertę oraz nowości produktowe w kontekście life-style’owym.

– Za pomocą nowoczesnych ekranów nie tylko możemy komunikować klientom nasze akcje promocyjne i bieżące kampanie, ale tworzymy także klimat i oprawę wnętrza – powiedział Grzegorz Wachowicz, Dyrektor ds. Handlu i Marketingu w RTV EURO AGD. – Takie rozwiązania stosowane są głównie w branży modowej, a EURO będzie promować za ich pośrednictwem elektronikę użytkową. To oczywiście narzuca pewien kontekst i nowy, obrazowy sposób prezentowania treści.

Przestrzeń salonu została zaprojektowana z myślą o komforcie klientów i możliwościach ekspozycyjnych – meble są niższe, alejki między poszczególnymi ekspozytorami szersze, podział na grupy produktowe – bardziej intuicyjny.

Kategorią rozwijającą się ostatnio bardzo dynamicznie jest gaming, dlatego w salonie RTV EURO AGD na Młocinach znalazła się oddzielna ekspozycja foteli dla graczy, konsol oraz akcesoriów VR.

– Gamerzy to bardzo wymagająca grupa klientów, doskonale znają najnowsze technologie i poszukują konkretnych rozwiązań, kompatybilnych ze sprzętem, którym już dysponują – mówi Kamil Szczęsny, Kierownik Działu Handlowego w RTV EURO AGD. – Mamy szeroką ofertę dla tej grupy odbiorców, dlatego zależy nam na właściwym pokazaniu jej nie tylko w sklepie internetowym, ale i w naszych sklepach stacjonarnych.

Na otwarcie salonu RTV EURO AGD przewidziano specjalną ofertę promocyjną, z której można skorzystać wyłącznie w Galerii Młociny.

Salon w Galerii Młociny to 279. sklep stacjonarny RTV EURO AGD, które dysponuje siecią placówek w całej Polsce oraz sklepem internetowym www.euro.com.pl. Prowadzi także sprzedaż przez telefon.