Rozpoczyna się druga edycja badania ShoppingShow podczas, której organizatorzy zamierzają skoncentrować się na zwyczajach, nawykach, ścieżkach zakupowych konsumentów różnych firm retailowych oraz na odwzorowaniu powyższego, ale w środowisku e-commerce.

W kwietniu podczas pierwszej części przeprowadzone zostaną: analiza rynkowa, wywiady z przedstawicielami środowiska retail&fashion, a także wywiady respondenckie (rodziny z dziećmi).

ShoppingShow to badania nietypowe. Koncentrują się bowiem na trzech grupach: tworzących rynek retailowy w Polsce (managerowie, właściciele firm, przedstawiciele galerii handlowych), kreaujących ten rynek (styliści, pisma shoppingowe, marketerzy, agencje reklamowe, designerzy), kupujących na tym rynku (nowe pokolenie konsumentów klasy średniej – rodziny z dziećmi, młodzież, single). Badanie ma przybliżyć, zmierzyć, przebadać, ale też skonfrontować “zjawiska” zakupowe, jakie występują na wciąż zmieniającym się i profesjonalizującym rynku retail’owym.

Celem badania ShoppingShow jest przede wszystkim obserwacja i poznanie zachowań oraz zwyczajów konsumentów. Dzięki temu informacje zbierane są nie w oparciu o deklaracje badanych, lecz o rzeczywiste zachowania klientów. Badacz dokonuje biernej obserwacji konsumentów. Sposób bierny polega na pasywnej obserwacji zachowania konsumenta / konsumentów w różnych punktach retailowych, co ma na celu poznania jego naturalnych zachowań i nawyków konsumpcyjnych.

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy na oficjalną stronę badań: www.shoppingshow.pl oraz na profil facebook/shoppingshow.

Wszystkie raporty z badania ShoppingShow będą na bieżąco nieodpłatnie udostępnione.

Partnerem ShoppingShow 2013 jest serwis retail360.pl i magazyn Retail Trends Polska.