BLIK wystartował z nową kampanią promującą czwartą już edycję BLIKOMANII – popularnej loterii Polskiego Standardu Płatności. Jej bohaterem jest Tomasz Kot, który ze stoickim spokojem zachęca wszystkich do udziału w zabawie i przybliża odbiorcom jej tegoroczne hasło – BLIKOMMMANIA. Każdy, kto wypełni formularz rejestracyjny na stronie www.blikomania.pl oraz będzie płacił, wypłacał lub przelewał pieniądze na telefon BLIKIEM, może wygrać cenne nagrody. Pula nagród to ponad 2,6 mln zł, w tym 9 rocznych pensji o łącznej wartości 84 tys. zł każda i 15 015 czeków o wartości 100 lub 200 zł. Loteria potrwa od 1 czerwca do 30 sierpnia 2022 roku.

BLIK bije rekordy popularności. W pierwszym kwartale 2022 roku jego użytkownicy zrealizowali 247 mln transakcji. To aż o 62 proc. więcej niż rok wcześniej. Dostępny jest także dla wszystkich klientów bankowości mobilnej w Polsce – to 21,6 mln aktywnych aplikacji. Płatność nim oferuje 18 banków, a korzysta z niego ponad 10,5 mln użytkowników. BLIK chce przyciągać nowych użytkowników – sprzyja temu BLIKOMANIA.

Tegoroczna kampania promująca loterię znacznie różni się od poprzednich. Słowem klucz, który towarzyszy BLIKOMANII, jest spokój. Twórcy kampanii przekonują, że przy niewielkim wysiłku i odrobinie szczęścia, można zagwarantować sobie i swoim bliskim komfort finansowy nawet przez rok, wystarczy płacić BLIKIEM i wygrać nagrodę.

– Dzięki udziałowi w BLIKOMANII dodatkowa pensja i ponad 15 tys. innych nagród są na wyciągnięcie ręki, wystarczy odrobina szczęścia. Mamy nadzieję, że możliwość wygranej zachęci nie tylko obecnych, ale także nowych użytkowników do płatności BLIKIEM wszędzie tam, gdzie tego potrzebują – mówi Krzysztof Ziewiec, dyrektor departamentu marketingu i PR Polskiego Standardu Płatności, operatora BLIKA.
Startowi BLIKOMANII towarzyszy szeroka kampania reklamowa realizowana m.in. w telewizji, internecie – mediach społecznościowych, radiu i kinie. Loterię wspierać będą również banki, które udostępniają BLIKA w swoich aplikacjach mobilnych. Za kreację kampanii odpowiada agencja Change Serviceplan, która współpracuje z BLIKIEM. Media zaplanował i zakupił Spark Foundry.

– Mówi się, że pieniądze szczęścia nie dają, ale niewątpliwie mogą zapewnić spokój, zwłaszcza jeśli na konto co miesiąc wpływa mimochodem dodatkowa pensja. To właśnie spokój stanowi słowo klucz w najnowszej kampanii promującej BLIKOMANIĘ. Naszym przewodnikiem po świecie pełnym błogiego zen jest Tomasz Kot, który niczym mantrę przekazuje nam, jak prosta jest droga do osiągnięcia stanu spokoju – mówi współautorka pomysłu Natalia Karawajczyk, Creative Group Head w Change Serviceplan.

W loterii jak co roku może wziąć każdy, kto płaci BLIKIEM. Do wygrania jest aż 9 rocznych pensji o wartości 84 tys. zł każda. Dla zwycięzców to dodatkowe 7 tys. zł miesięcznie wprost na ich konto.

Co więcej, w ramach BLIKOMANII codziennie przyznawane są czeki BLIK o wartości 100 zł. Dodatkowo, jeśli wygrana transakcja zostanie wykonana zbliżeniowo BLIKIEM lub użytkownik zrealizuje ją na platformie Allegro – wówczas ma on szansę otrzymać podwójną nagrodę – czek na 200 zł. Łączna pula nagród w tegorocznej BLIKOMANII to ponad 2,6 mln zł.

Aby wziąć udział w loterii, należy zarejestrować się na stronie www.blikomania.pl, zrealizować transakcję weryfikacyjną w kwocie symbolicznej złotówki, która weźmie udział w losowaniu. Wszystkie pieniądze z rejestracji trafią na rzecz Fundacji Uniwersytet Dzieci na realizację programów edukacyjnych m.in. cyberbezpieczeństwa, skierowanych do dzieci. Codzienne transakcje BLIKIEM zwiększają szansę na wygraną.