Akademia Leona Koźmińskiego wspólnie z e-Commerce Polska, Divante i Gemiusem uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych. Jest on skierowany zarówno do kierowników i dyrektorów działów handlowych, przedsiębiorców, którzy planują wykorzystać internet jako kanał sprzedaży, specjalistów ds. marketingu i handlu, jak i twórców nowych przedsięwzięć e-biznesowych oraz wszystkich, którzy zamierzają wykorzystać potencjał sieci w takich obszarach, jak obsługa klienta, promocja sprzedaży, komunikowanie się z klientem, poszukiwanie innowacyjnych pomysłów na rozwój swojej działalności handlowej.
W programie, który powstał we współpracy z e-Commerce Polska, partnerem strategicznym studiów, przewidziano bloki tematyczne, w tym podstawy e-commerce, zarządzanie handlem elektronicznym (w tym zarządzanie projektami internetowymi, technologia w e-commerce, projektowanie i optymalizacja serwisów e-commerce, m-biznes, e-logistyka i prawno-finansowe aspekty handlu elektronicznego) oraz instrumenty promocji w handlu elektronicznym (m.in. performance marketing, zdobywanie klienta w handlu elektronicznym i social media w e-handlu).
Większość zajęć będzie miała formę ćwiczeniową i warsztatową. W ich trakcie słuchacze będą m.in. korzystali z narzędzi analitycznych oraz aplikacji online służących do projektowania i optymalizacji serwisów e-commerce, analityki webowej czy zarządzania sprzedażą w sieci.