Sunvan – słoneczny pojazd marki Lipton Ice Tea – rozpoczyna podróż: przemierzy Polskę wzdłuż i wszerz, odkrywając „jasną stronę orzeźwienia”.
Kamper, jako symbol niezależności, przygody, podróży i odkrywania nieznanego, wspiera relaunch marki Lipton Ice Tea, prowadzony od kilku tygodni pod hasłem „Jasna Strona Orzeźwienia”. Koncepcję strategiczną – tej kojarzącej się z letnią wolnością i przygodą, szeroko zakrojonej akcji – przygotowały agencje DDB Warszawa i Digital One. Grupą docelową działań są młodzi ludzie w wieku 16-24 lat (tzw. Millennialsi). Działania offline w ramach akcji (Sunvan przemierza Polskę według ustalanego na bieżąco, we współpracy z konsumentami planu) będą ściśle powiązane z działaniami online (specjalna strona internetowa akcji, działania w mediach społecznościowych, konkursy, szerekozasięgowa kampania reklamowa wykorzystująca formy niestandardowe itp.).