Polski lider płatności odroczonych skierowanych do sklepów internetowych, rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową pod hasłem „PayPo? Spoko”. To pierwsza, tak duża i na szeroką skalę kampania w historii brandu. Kampania będzie emitowana online, a także w przestrzeni publicznej kilku dużych miast w Polsce.

Celem kampanii PayPo jest przedstawienie BNPL jako smart rozwiązania, które sprawia, że zakupy stają się wygodne i pewne. Idea kampanii opiera się na promowanym przez PayPo smart shoppingu. Kupujący może najpierw sprawdzić produkt, zastanowić się, czy chce go zatrzymać, a zapłacić wygodnie później. Może skorzystać z aktualnych promocji i kupić coś w atrakcyjnej cenie, a także zrobić sobie drobną przyjemność, bez nadwyrężania portfela, rozciągając płatność za zakupy w czasie.

– Kolejny raz postawiliśmy na nieszablonowe podejście i wyrazisty koncept, który pozwoli nam wzmocnić świadomość marki wśród kupujących. Zależało nam, aby kampania PayPo Spoko została zauważona – a tym samym była barwna, zapadająca w ucho i pamięć. Z tego też powodu zdecydowaliśmy się na niestandardowe formaty, z charakterystycznym podkładem muzycznym, który został specjalnie dla nas skomponowany. To największa pod względem zasięgu kampania PayPo. Realizujemy ją nie tylko online, ale także w outdoorze. Mamy nadzieję, że zostanie ona zauważona przez Polaków i zachęcimy ich do wypróbowania tej formy płatności, a co za tym idzie robienia rozsądnych i przemyślanych zakupów – mówi Piotr Szymczak, Chief Growth Officer w PayPo.

Jak wykazało obszerne badanie przeprowadzone na użytkownikach firmy, niemal 2/3 osób korzystających z BNPL potwierdza, że ta metoda płatności pomaga im lepiej zarządzać miesięcznym budżetem domowym. Dzięki niej mogą oni rozłożyć́ płatność́ w czasie oraz wybrać najlepszy moment zapłaty za zamówienie – np. po jego weryfikacji czy otrzymaniu wynagrodzenia. Ponadto konsumenci mogą nabywać przedmioty w ramach ograniczonych czasowo promocji czy swobodnie dokonywać większych, niespodziewanych wydatków. Co więcej, aż połowa kupujących za pośrednictwem PayPo ustala swój osobisty limit zakupowy z wykorzystaniem płatności odroczonych, a także planuje termin spłaty.

Spoty „PayPo? Spoko” emitowane są od początku maja na popularnych platformach społecznościowych i VOD, a także w formie audio na Spotify. Dodatkowo kreacje z hasłem przewodnim kampanii obecne są na różnych formatach reklamowych w outdoorze, jak np. siatki reklamowe, rowery miejskie, czy tramwaj. Zaplanowane działania pozwolą firmie dotrzeć do 70% grupy docelowej.