Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem września 2017 r. rozpoczął ogólnopolską kampanię reklamową czołowych marek: Sidolux i Perlux. Działania medialne będą widoczne w prasie i Internecie w pierwszym etapie, a następnie w radiu i telewizji. Wsparcie obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju.

Głównym celem rozpoczynającej się kampanii polskiego producenta środków do czyszczenie Lakma Strefa jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux (płyny do podłóg, płyny uniwersalne, produkty do czyszczenia mebli, płyny do szyb) oraz Perlux (kapsułki do prania).

– W kampanii po raz pierwszy informujemy konsumentów, że marka Sidolux uzyskała status nr 1 wśród produktów do czyszczenia podłóg w Polsce wg danych Nielsena – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa. Dotychczasowe osiągnięcia są wynikiem konsekwentnie budowanej przewagi technologicznej i jakościowej produktów, oraz zrozumienia potrzeb polskich klientów. Z myślą o naszych konsumentach wciąż rozwijamy asortyment w segmencie specjalistycznych preparatów do mycia i pielęgnacji wszystkich powierzchni.

W przekazie kampanii dedykowanej różnym pokoleniom kobiet, producent podkreśla walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki Sidolux, która od 30 lat towarzyszy Polkom w ich domach.

We wrześniu działania reklamowe obejmą prasę branżową oraz Internet. W kolejnym etapie wystartuje również kampania telewizyjna i radiowa, na antenach ogólnopolskich i tematycznych stacji, takich jak: TVP, TVN, Polsat, Radio ZET oraz RFM FM, pojawią się 15- i 30-sekundowe spoty. Równolegle prowadzona będzie kampania internetowa na różnych platformach. Działania potrwają do końca roku 2017 r. Za strategię komunikacji i kreację odpowiada agencja San Markos.