Serwis CABAS.pl oficjalnie wystartował. Już pod koniec zeszłego roku sprzedawcy mogli rejestrować swoją ofertę. Na początku 2015 roku odbyły się testy platformy w celu jak najlepszego dopasowania jej do oczekiwań klientów oraz sprzedawców. Do dyspozycji producentów udostępniona została także aplikacja internetowa, która w łatwy sposób pomaga zarządzać sprzedażą online.
CABAS.pl to wirtualny bazar, w którym każdy sprzedawca może zaprezentować „stoisko” ze swoimi produktami. Dla tradycyjnych sprzedawców, którzy dotychczas prowadzili sprzedaż jedynie na lokalnych ryneczkach i obecnie stawiają swoje pierwsze kroki w wirtualnym świecie, to doskonała okazja, aby dotrzeć z ofertą do internetowych klientów.A tych z miesiąca na miesiąc przybywa.
Jakie są największe korzyści platformy CABAS.pl? Sprzedawcy nie muszą ponosić wysokich kosztów, związanych z uruchomieniem własnego sklepu internetowego. Wysokość opłat za korzystanie z CABAS.pl jest uzależniona od wybranego pakietu usług i osiąganych wyników sprzedaży. Również czas w stosunku do stworzenia od podstaw sklepu internetowego jest zdecydowanie krótszy. Od startu sprzedawcę dzielą trzy kroki – rejestracja, weryfikacja danych producenta przez zespół CABAS.pl oraz dodanie produktów do oferty. Teraz można zająć się już tylko przyjmowaniem zamówień i realizacją dostaw.
„Sprzedawca, który rozpocznie współpracę z CABAS.pl nie działa sam. Otrzymuje pełne wsparcie doświadczonego zespołu CABAS.pl na tak konkurencyjnym rynku, jakim jest e-commerce. Intensywne działania promocyjne wspierające sprzedaż, dostęp do szerokiej bazy Klientów, zainteresowanych kupnem tradycyjnej żywności czy zestaw narzędzi ułatwiający obsługę Klienta to tylko nieliczne z nich” – mówi Rafał Rudnicki, CEO Roygard, pomysłodawca i twórca CABAS.pl.
Kto może dołączyć do Partnerów CABAS.pl? Naszą ofertę chcemy budować we współpracy z największymi znawcami dobrego smaku, dlatego zapraszamy do współpracy wszystkich Producentów i Dystrybutorów, którzy oferują żywność naturalną, opatrzoną specjalnymi certyfikatami, wyprodukowaną bez użycia środków chemicznych, pochodzącą z czystych terenów, bogatą w składniki odżywcze oraz często produkowaną w małych gospodarstwach rolnych. To nasz wyróżnik na rynku. „Stworzyliśmy pierwszy w Polsce internetowy ryneczek, w którym kupić można lokalne produkty, dostępne do tej pory jedynie w wybranych regionach czy krajach. Mamy polskie specjały z Warmii i Mazur, Pomorza, z Ziemi Łódzkiej i Łowickiej, a także z Włoch, Gruzji oraz Turcji. Lista sprzedawców wciąż się rozwija” – dodaje Rafał Rudnicki.
Platforma CABAS.pl pozwala nie tylko sprzedawać, ale także zarządzać sprzedażą przez internet. Sprzedawca rejestrując swoje konto otrzymuje dostęp do systemu zarządzania ofertą, dostawami oraz zamówieniami. Ma wpływ na wiele funkcji i ustawień – sam edytuje swoją ofertę, opisy produktów, ustala sposoby dostawy oraz monitoruje i zarządza zamówieniami. To sprzedawca podejmuje ostateczną decyzję, jakie opcje dostawy udostępni klientowi: kurier, poczta polska czy tylko odbiór osobisty. Obowiązkiem sprzedawcy jest obsługa klienta oraz dostawa produktów do zamawiającego. Klient dokonuje płatności gotówką, szybkim przelewem bankowym lub inną metodą dostępną za pomocą internetowych narzędzi płatniczych udostępnionych przez CABAS.pl