Lakma Strefa – producent i dystrybutor produktów chemii gospodarczej – z początkiem października uruchomił Wielką Loterię marek Sidolux i Perlux. Konsumenci, którzy w okresie od października do grudnia kupią produkty marki Sidolux lub Perlux mogą wziąć udział w loterii. Do wygrania samochody TOYOTA AYGO XPLAY oraz nagrody pieniężne – codziennie 10 osób wygra 100 zł, co tydzień jedna osoba zdobędzie 1000 zł.

Aby wziąć udział w loterii konsumenci muszą kupić, co najmniej jeden produkt z portfolio marek Sidolux i Perlux w dniach od 2 października do 17 grudnia 2017 r., a następnie zarejestrować dowód zakupu na stronie www.promocje-sidolux.pl. Uczestnicy akcji konsumenckiej powinni zachować dowód zakupu w formie paragonu lub faktury. Loteria trwa od 16 października 2017 r. do 17 grudnia 2017 r.

– To pierwsza w historii Lakmy tak duża, ogólnopolska akcja konsumencka połączona z kampanią marketingową. Głównym celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku czołowych marek: Sidolux oraz Perlux. Działania promocyjne zostały dopasowane zarówno do stałych klientów, jak również do grupy kobiet, które od niedawna prowadzą własne gospodarstwo domowe – komentuje Justyna Kiełkowska, Marketing Manager, Lakma Strefa.

Kampania reklamowa marek Sidolux i Perlux wystartowała we wrześniu obejmując prasę branżową. W październiku działania obejmą promocję w Internecie oraz intensywną reklamę w radiu i TV. W przekazie kampanii producent podkreśla walory preparatów i niezwykłą skuteczność z zastosowania marki Sidolux, która od 30 lat towarzyszy Polkom w ich domach.

Wsparcie kampanii marketingowej obejmie też punkty sprzedaży w całym kraju, w których zostaną zamieszczone informacje o loterii oraz dedykowane ekspozycje displayowe. Na ekspozycjach sklepowych oraz na samych produktach, biorących udział w konkursie, pojawią się specjalne zawieszki z informacją o loterii i naklejki.