W listopadzie br. na polskim rynku zadebiutował Qethereal.pl – sklep internetowy, lecz przede wszystkim kawowa marka stworzona przez spółkę Columbus Polska. Firma zajmuje się dostarczaniem wysokiej jakości kawy, a jej filozofia oparta jest na ekologicznym podejściu wspieranym przez zaawansowane technologie. Twórcy marki zapowiadają uruchomienie aplikacji sprzedażowej oraz innych rozwiązań, które mają podbić serca kawowych koneserów.

Marka Qethereal powstała jako wspólne dzieło Tomasza Weczera, pełniącego funkcję CEO, który przez szereg lat zarządzał siecią kawiarni Columbus Coffee, Michała Kiblera – pasjonata kawy, a zarazem utytułowanego baristy oraz Krzysztofa Leszczyńskiego odpowiadającego za rozwiązania IT oraz branding. Sprzedaż kawy ruszyła w listopadzie, przede wszystkim za pośrednictwem sklepu internetowego oraz lokali partnerskich. Qethereal planuje rozwijać kanały on-line oraz wchodzić na kolejne rynki.

– Qethereal łączy najwyższą jakość (Quality) z eterycznym (Ethereal) doznaniem doskonałej kawy. Marka istnieje od niedawna, ale przy jej tworzeniu wykorzystaliśmy całe nasze wcześniejsze doświadczenie, dlatego wierzymy w pełen sukces. W niedługim czasie planujemy uruchomić aplikację sprzedażową, a następnie wprowadzić na rynek innowacyjne rozwiązania, jakich kawowy świat jeszcze nie widział. Na razie nie zdradzam szczegółów, ale naszym celem jest personalizacja kawy, umożliwienie jej smakoszom dobrania gatunku lub mieszanki, które idealnie dopasują się do indywidualnych upodobań – zapowiada Tomasz Weczer, współtwórca marki Qethereal.

Sklep posiada w swojej ofercie certyfikowane znakami Fairtrade i Bio Organic kawy w wersjach blended oraz single origin. W przyszłości planuje wprowadzenie także kaw w kapsułkach. Z czasem swoją ofertę będzie poszerzać o akcesoria kawowe, młynki, ekspresy, mleka roślinne dla baristów, butelkowaną wodę do parzenia kawy, a także herbaty i akcesoria do ich przyrządzania. Kawy marki Qethereal kierowane są zarówno do klienta indywidualnego, ceniącego wysokiej jakości produkt oraz do rynku HoReCa, lokali stawiających na niebanalną ofertę gastronomiczną.