Według Artura Kapackiego, prezesa spółki Telmon zajmującej się outsourcingiem w zakresie telemarketingu i telesprzedaży, branża call center ma olbrzymi potencjał, dlatego firma planuje otwarcie nowego biura w Toruniu, gdzie do końca roku chce zatrudnić około 150 osób.
– Rynek call center jest perspektywiczny, ale też wymagający, dlatego musimy dbać o poziom obsługi naszych klientów. Sprzedaż przez telefon wciąż zyskuje w naszym kraju na popularności, przede wszystkim dlatego że jest skuteczna. Niemniej jej skuteczność jest uzależniona od jakości przeprowadzanych kampanii telesprzedażowych, co oznacza, że do każdej kampanii trzeba się bardzo dobrze przygotować – tłumaczy Artur Kapacki.
Specjalizacją Telmon są kampanie sprzedażowo-marketingowe, umawianie spotkań handlowych, przeprowadzanie ankiet, badań satysfakcji zadowolenia klienta oraz infolinie, skierowane do precyzyjnie określonych grup docelowych (klienci indywidualni oraz małe i średnie przedsiębiorstwa). Firma zatrudnia obecnie 270 pracowników, w tym 240 konsultantów.